پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ‏علی اکبر (ع) و روز و هفته ملی سلامت جوان

۰۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۱ کد : ۱۶۰۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در پیامی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ‏علی اکبر (ع)، روز و هفته ملی سلامت جوان را گرامی داشت.
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ‏علی اکبر (ع) و روز و هفته ملی سلامت جوان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، در متن پیام دکتر «مهدی قلیچ خانی» آمده است: ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن روز جوان را به تمامی جوانان این مرز و بوم تبریک می گویم و راه دستیابی به موفقیت در تمام مراحل زندگی و سعادت دنیا و آخرت را الگو قرار دادن حضرت علی اکبر (ع) می دانم.

▫️جوانی، دوره ای از زندگی است که با تعبیر بهار عمر، تجربه می شود. دورانی که به سرعت می گذرد و تکرار نخواهد شد. همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) در اهمیت بهار عمر انسان فرمودند: «هر شب منادی از طرف خداوند ندا سر می دهد: ای جوانان، ارزش عمر خود را بدانید و در جوانی برای سعادت و رستگاری خود بکوشید.»

▫️ از حضور فعال و خودجوش تمامی جوانان دانشجو، بسیجیان عزیز و داوطلبین هلال احمر و سازمان های دولتی و غیردولتی که در بسیج ملی مقابله با بیماری کووید ۱۹ نقش بسیار ارزنده ای داشته اند، قدردانی می کنم.

▫️ با توجه به بحران کنونی، اهمیت مشارکت جوانان در سازمان ‌های مردم ‌نهاد و کارکردهای مهم ایشان به خوبی جلوه گر شده است، زیرا اثربخشی مشارکت این قشر جامعه در ارتقای سطح آگاهی بهداشتی جامعه غیرقابل انکار است. این مشارکت، اجتماعی ‌شدن و فرهنگ‌ پذیری افراد جامعه را در بسیج ملی مبارزه با کرونا به ‌دنبال خواهد داشت که نمونه ای کامل از کار گروهی و زندگی جمعی توأم با سلامتی برای مقابله با سایر بحران های غیرمترقبه در آینده است.

▫️سفیران سلامت پل ارتباطی متخصصان عرصه سلامت با جامعه هستند که در انتقال دانش و مهارت ‌های بهداشتی پیشگیری از کروناویروس به جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند.

▫️ یقین دارم شما جوانان شرایط امروز ایران، منطقه و جهان را بسیار خوب درک می ‌کنید و با پیوستن به پویش ملی «در خانه بمانیم» و رعایت توصیه های بهداشتی، در امر پیشگیری ابتلا به کووید ۱۹ گام های موثری برخواهید داشت.


 دکتر مهدی قلیچ خانی
مدیریت شبکه بهداشت و درمان محلات
 

کلید واژه ها: روز جوان حضرت علی اکبر (ع) دکتر مهدی قلیچ خانی پیام تبریک شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات