محلات روی موج پنجم کرونا

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۸۶۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۲
رییس شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: متاسفانه آمار مبتلایان کرونایی در این شهرستان بصورت تصاعدی در حال افزایش است.
محلات روی موج پنجم کرونا

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر مهدی قلیچ خانی بیان کرد: این روند بسیار خطرناک است و ممکن است روزهای بد و شرایط بحرانی را برای مردم و کادر بهداشت و درمان به همراه داشته باشد.

وی افزود: تست 44 شهروند در یک روز مثبت اعلام  شده و متاسفانه در دو روز گذشته 2 مورد فوتی در شهرستان بعلت کرونا گزارش شده است.

وی تاکید کرد: تعداد 15 سی تی اسکن ریه در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات در هفته های گذشته به 70 مورد رسیده است که نشان از افزایش و آغاز موج پنجم در این شهرستان دارد.

دکتر قلیچ خانی گفت: تعداد بستری های دو روز گذشته از 30 نفر فراتر رفته است که در صورت تداوم، با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 نفر در بخش "آی سی یو" بیمارستان بستری هستند، گفت: این شهرستان در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی، به رنگ قرمز درآمده و می طلبد که مردم برای کنترل این وضعیت و جلوگیری از بحرانی تر شدن شرایط، شیوه نامه های بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند.

وی در پایان با ابراز نگرانی از دو برابر شدن تعداد بستری در روزهای گذشته، گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش یافته و طبق گزارشات و مشاهدات دورهمی ها و تجمعات نیز افزایش یافته است که خبر های خوشی را در پی نخواهد داشت و اگر هر چه زودتر این گونه رفتارها را اصلاح نکنیم باید روزهای سختی را تجربه کنیم.

کلید واژه ها: پیک پنجم کرونا افزایش کرونا افزایش بستری های کرونایی عدم رعایت پروتکل ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات


( ۲ )