آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در محلات

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۲ کد : ۱۹۱۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان محلات خبر داد.
آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان محلات، دکتر مهدی قلیچ خانی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان محلات با همکاری مرکز بهداشت و آموزش و پرورش  آغاز شده است.

دکتر قلیچ خانی با بیان اینکه به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون پایگاه‌ تجمیعی راه اندازی شده است، تصریح کرد: براساس نوبت دهی توسط آموزش و پرورش و ارائه لیست به مرکز بهداشت، از فرهنگیان دعوت به دریافت واکسن می‌شود.

وی ادامه داد: با عنایت به جمعیت بالای همکاران فرهنگی و به  منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش ازدحام پایگاه واکسیناسیون  برای آنان در  کوی رسالت/مدرسه سیدآبادی/سالن ورزشی پوریا  در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با بیان این که دو روز برای واکسیناسیون در روز های ۱۴ و ۱۵ مرداد برنامه ریزی شده است، مطرح کرد: فرهنگیان  بر اساس نوبت بندی و تفکیک آموزشگاه ، خدمات دریافت می‌کنند.

 

وی در پایان، بیان کرد: برای ایجاد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، چهارچوب مورد نظر وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته و کمیته‌های مشترک بین اداره آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده است.

کلید واژه ها: تزریق واکسن واکسیناسیون فرهنگیان آموزش و پرورش شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات


( ۱ )