واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا در شهرستان محلات آغاز شد

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۹۶۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۰
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از آغاز واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا از روز شنبه ششم شهریور خبر داد.
واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا در شهرستان محلات آغاز شد

بهرامی ضمن اشاره به ادامه دار بودن روند واکسیناسیون بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، گفت:به اطلاع محلاتی های گرامی می رسانم که از روز شنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۰، متولدین ۱۳۵۵ به پایین می توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز واکسیناسیون تجمیعی، مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان افزود: متولدین ۱۳۵۲ به پایین که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند همچنان می توانند به مرکز تجمیعی فرهنگسرای اندیشه(سینما سابق) مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت نمایند و همچنین افرادی که نوبت دوم تزریق واکسن آنها فرارسیده است با در دست داشتن  کارت ملی به مدرسه سید آبادی (رسالت) نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه هر چه سن افراد فراخوان شده پایین تر می رسد، تعداد مراجعین افزایش می یابد، از این رو از شهروندان محلاتی درخواست داریم که حتی الامکان از آوردن همراه به مراکز‌ مربوطه خودداری کرده و با مراجعه به موقع و مطابق ساعت و تاریخ تعیین شده شرایط را مدیریت نمایند.

بهرامی تصریح کرد: شهروندان بالای 60 سال که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده اند فقط تا پایان این هفته مهلت دارند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

ایشان در پایان گفت: تا اطلاع ثانوی مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای اندیشه فقط در شیفت صبح فعال است و شهروندان از ساعت8 الی 14 میتوانند خدمات واکسیناسیون دریافت کنند.

کلید واژه ها: واکسیناسیون ۴۵ ساله ها محل تجمیعی واکسیناسیون واکسن کرونا تزریق واکسن شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان


( ۳ )