پیام تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۵ کد : ۲۳۴۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۰۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن را به همه زنان میهن و به ویژه زنان خانواده بهداشت و درمان محلات تبریک گفت.
پیام تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، متن پیام دکتر مهدی قلیچ خانی به شرح زیر است:


 "فرا رسیدن میلاد با سعادت درّ نبی اکرم، فاطمه زهرا(س) فرصت گرانبهایی است برای بزرگداشت مقام زن، به ویژه زنان شاغل در نظام سلامت کشور که در مسیر ارتقای سلامت جامعه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و با مسئولیت‌پذیری هرچه تمام تا پای جان برای خدمت به هم میهنان تلاش می‌کنند.


 هم اکنون که قریب به دو سال از آغاز نبرد با کرونا می‌گذرد، بیش از هر زمان قدردان کوشش های شبانه روزی زنان فعال در نظام سلامت هستیم و نیک می دانیم که بدون بهره گیری از توانمندی های حرفه ای و تخصصی زنان سرزمینمان در عرصه ها و سطوح گوناگون، توفیق در این نبرد سهمگین امکان پذیر نبود.


 شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات هم اکنون به خود می بالد که زنان در سطوح و حوزه های مختلف بهداشت، درمان و اداری این شبکه نقشی پررنگ و چشمگیر دارند و خالصانه تلاش می کنند تا چراغ خدمت در این حوزه فروزان بماند.
بار دیگر میلاد فرخنده فاطمه زهرا(س) را به همه زنان و مادران میهن و به ویژه زنان خانواده بهداشت و درمان تبریک گفته و امید دارم که روح بلند این حضرت همواره راهنمای ما باشد.


دکتر مهدی قلیچ خانی
کدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات

کلید واژه ها: روز مادر و روز زن یا فاطمه الزهرا(س) شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات دکتر مهدی قلیچ خانی


( ۱ )