پلمپ یک مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در محلات

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۳۸۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۷
کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان محلات از پلمپ یک مطب دندانپزشکی و دندانسازی با فعالیت غیر مجاز در شهر محلات خبر داد.
پلمپ یک مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر فهیمه امینی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی به عنوان دندانپزشک در منزلی که فاقد مدرک تحصیلی، مهارت‌های علمی، مجوز قانونی و پروانه مطب بود، با پیگیری و تلاش کارشناسان شبکه بهداشت و همکاری پلیس اماکن شهرستان، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم، غیر قانونی بودن فعالیت این مطب محرز شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در نهایت فعالیت غیر مجاز این مرکز و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه اعلام شد.
کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت  و درمان عنوان داشت: این مطب دندانپزشکی و دندانسازی با دستور مقام قضایی و با حضور پلیس اماکن و کارشناسان نظارت  بر درمان، از فعالیت بازداشته و پلمپ شد
وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه بهداشت و درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.
دکتر امینی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰  و یا شبکه بهداشت و درمان محلات اطلاع دهند.

کلید واژه ها: پلمپ دندانپزشکی دندان سازی شهرستان محلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات نظارت بر درمان


( ۷ )