مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات :

۱۰ واکسن تایید شده کرونا در سبد واکسیناسیون شهرستان محلات

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۳۹۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۱
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ، دکتر قلیچ خانی تزریق واکسن را یکی از مؤثرترین راه‌های مقابله با کرونا دانست و گفت: این اقدام موجب ایمنی فردی و اجتماعی می‌شود.
۱۰ واکسن تایید شده کرونا در سبد واکسیناسیون شهرستان محلات

وی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین واکسن کرونا درمحلات وجود ندارد، افزود: 10 نوع واکسن در مراکز واکسیناسیون وجود دارد که 4 نوع وارداتی و 6 نوع ساخت داخل کشور است.


دکتر قلیچ خانی با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان محلات، تصریح کرد: تزریق واکسن به تمامی افراد جامعه هدف(5 سال به بالا) توسط کادر بهداشتی در مراکز تجمیعی بی وقفه انجام می‌شود و از شهروندان درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا و سویه جدید آن (اومیکرون) علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است.


وی افزود: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت واکسن کرونا از تمام شهروندان درخواست داریم مدافعان سلامت را در این بحران به وجود آمده یاری دهند.


واکسن‌های ایرانی در سبد تزریق واکسیناسیون شهرستان محلات شامل کووایران برکت، پاستوکووک، پاستووکووک پلاس و اسپایکوژن ، رازی کووپارس ، فخرا و واکسن‌های وارداتی آسترازنکا، اسپوتنیک وی و سینوفارم و بهارات می‌باشد.
 

کلید واژه ها: واکسن کرونا تزریق واکسن مراکز تجمیعی واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۲ )