بازدید مشترک مسئولین شبکه بهداشت و درمان وآموزش و پرورش از دبستان حضرت زینب(س)

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۵۳۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۳
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات صبح امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه دکتر مهدی قلیچ‌خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه حسن محمدی مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین این دو نهاد با حضور در دبستان حضرت زینب(س) از روند اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص بازگشت دانش‌آموزان به آموزش حضوری بازدید کردند.
بازدید مشترک مسئولین  شبکه بهداشت و درمان وآموزش و پرورش از دبستان حضرت زینب(س)

مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن توصیه‌های بهداشتی به دانش‌آموزان گفت: سبد متنوعی از واکسن‌ها در مراکز واکسیناسیون وجود دارد که دانش‌آموزان می توانند به همراه یکی از اولیا نسبت به تزریق و تکمیل واکسن کرونا اقدام نمایند تا در صورت ابتلا به کرونا کمترین عوارض را داشته باشند. وی به مسئولین مدارس تأکید کرد در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی تلاش حداکثری داشته باشند. 

 

مدیر آموزش و پرورش در این بازدید به دانش‌آموزان و معلمان توصیه کرد با رعایت بهداشت فردی و زدن ماسک سلامتی خود و خانواده‌هایشان را تأمین نمایند. وی افزود تلاش شده است که شیوه‌نامه‌های جدید بهداشتی برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان رعایت شود تا سال تحصیلی را به صورت حضوری به پایان برسانیم.

 

گفتنی است بازدیدهای کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی استمرار خواهد داشت. 
 

کلید واژه ها: واکسیناسیون دانش آموزان دانش آموز شهرستان محلات آموزش و پرورش شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بازگشایی مدارس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان