قدردانی از همراهی مردم/ اورژانس و فوریت های پزشکی در لحظه های دشواری کنار شهروندان

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۹ کد : ۲۶۲۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۱
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان محلات از همکاری مردم با خادمان خود در اورژانس ۱۱۵ در زمان حوادث قدردانی کرد.
قدردانی از همراهی مردم/  اورژانس و فوریت های پزشکی در لحظه های دشواری کنار شهروندان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات: سید بهنام هاشمی  همکاری مردم را بزرگترین عامل در افزایش سرعت‌خدمت‌رسانی نیروهای امدادی اورژانس به بیماران در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دانست و گفت: از همکاری مردم با خادمان خود در اورژانس ۱۱۵ محلات تشکر می‌کنم، خوشبختانه شاهد کمک بسیار خوب شهروندان با فوریت های پزشکی در تصادف هفته گذشته بودیم.


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  شهرستان محلات افزود: هفته گذشته با توجه به اعلام مرکز فوریت های 115 مبنی بر تصادف در نزدیکی میدان اصلی شهر با 3 مصدوم اورژانسی، سریعا به محل حادثه تیم فوریت های پزشکی اعزام شد و در ادامه گفت: از  صبوری شهروندان و همکاری مناسب  پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تصادف مقابل بازار وحید که منجر به انجام وظیفه مناسب تکنسین های فوریت های پزشکی در خدمت رسانی به مصدومین تصادف داشتند تقدیر و تشکر میکنم.


وی گفت: همیشه همکاری شهروندان کمک شایانی در ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به حادثه دیدگان می کند  و در ادامه بیان کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌کنیم شرایط اورژانس و محدودیت‌هایش را درک کنند. اگر با 115 تماس می‌گیرند و همکار ما بعد از گرفتن شرح حال تشخیص می‌دهد وضعیت آنها اورژانسی نیست و نیاز به اعزام آمبولانس نیست، تشخیص کارشناسانه او را بپذیرند و اجازه دهند این آمبولانس‌های محدود برای موارد حیاتی و واقعاً اورژانسی اعزام شوند.

 هاشمی در پایان اظهار داشت: حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند! این شعار را بار‌ها و بار‌ها در زندگی‌مان شنیده و درست بودن آن را به چشم دیده‌ایم، درواقع مهمترین چیزی که هنگام مواجهه با یک خطر ناگهانی، مهم است، نحوه و سرعت واکنش به آن خواهد بود.

کلید واژه ها: فوریت های پزشکی فوریت های ۱۱۵ شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات