راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان در محلات

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۶۵۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۲
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با آماده سازی زیرساخت های لازم و ظرفیت و پتانسیل موجود، این رشته احتمالا راه اندازی خواهد شد.
راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان در محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در جلسه وبیناری با هیئت بورد دندان پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابتدا گزارشی از وضعیت دانشکده دندانپزشکی اراک و معرفی اعضای هیئت علمی، دانشجویان، تجهیزات، زیرساخت ها ارائه داد و مسئولان وزارتخانه زیرساخت ها و پتانسیل های دانشکده دندانپزشکی اراک را مناسب ارزیابی کردند.
وی افزود: بحث مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان محلات و راه اندازی دوره کارشناسی پروتز دندان از موارد مهم مطرح شده در این وبینار بود.
وی تاکید کرد: مقرر شد طی جلسات آتی موانع و مشکلات پیش روی این دو موضوع برطرف و زیرساخت های لازم برای راه اندازی این رشته نیز فراهم شود.
دکتر آشتیانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک علاوه‌بر تربیت دانشجویان دوره عمومی، در رشته های تخصصی نیز نیرو تربیت می‌کند، به‌ صورت مرتب نیازهای دانشکده سنجیده شده و در حال بروزرسانی تجهیزات این دانشکده نیز هستیم.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: به دلیل کاهش قیمت و تعرفه های خدمات دندانپزشکی و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه دهان و دندان و البته آموزش با کیفیت دانشجویان در این زمینه این دانشکده را به امکانات و تجهیزات بروز، مجهز کرده و سعی خواهیم کرد این روند ادامه دار باشد.

کلید واژه ها: آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان


( ۲ )