ساخت دو پروژه عمرانی خیر ساز حوزه سلامت در روستای نخجیروان

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴ کد : ۲۸۵۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از ساخت ساختمان جدید خانه بهداشت با توسعه فضای سبز و پارکینگ و ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای نخجیروان توسط خیر سلامت خبر داد.
ساخت دو پروژه عمرانی خیر ساز حوزه سلامت در روستای نخجیروان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر ولی گفت: روز شنبه با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان، معاون شبکه بهداشت ودرمان و رئیس مرکز بهداشت محلات با خیر سلامت آقای لرزاده به نمایندگی از کارخانجات لرزاده جلسه در خانه بهداشت روستای نخجیروان برگزار شد.

متولی سلامت افزود: یک ساختمان با کاربری خانه بهداشت طبق استاندارد های وزارت بهداشت و درمان کشور با توسعه فضای سبز و پارکینگ آن به زودی در این مرکز توسط خیر سلامت ساخته خواهد شد.

دکتر مرضیه ولی با اشاره به اینکه آقای لرزاده خیر حوزه سلامت قول مساعد در ساخت یک پایگاه اورژانس 115 را  داد، در ادامه  تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و‌نیروی انسانی و همچنین پرداخت هزینه های نیروهای انسانی این پایگاه اورژانس را  بطور کامل تا زمان حیات توسط این خیر سلامت بر عهده گرفتند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان از آقای رئیس اکبری رئیس مجمع خیرین سلامت و آقای لرزاده خیر حوزه سلامت تقدیر و قدردانی کرد و گفت: از همه خیرینی که در حوزه سلامت ما را یاری داده‌اند سپاسگزارم و ان‌شاءالله همیشه شاهد اینگونه مشارکت‌های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.
ضمناً خیر سلامت در خرید تجهیزات از جمله یخچال،صندلی، رادیاتور و پکیج جهت سیستم گرمایشی ساختمان موجود نیز مشارکت کردند .

کلید واژه ها: حوزه خیرین سلامت مجمع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات مراکز بهداشتی دکتر مرضیه ولی