پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۴ کد : ۲۸۸۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶
دکتر مرضیه ولی در پیامی، فرا رسیدن چهارم شهریورماه را که در تقویم ملی به عنوان روز کارمند نامیده شده، به همه کارمندان به ویژه کارمندان حوزه سلامت تبریک گفت.
پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، پیام تبریک دکتر ولی به شرح زیر است: 

 
"چهارم شهریور ماه فرصت مغتنمی است برای قدردانی و تجلیل از انسان‌های شایسته و متعهدی که با هدف والای خدمت، گره از مشکلات مردم می‌گشایند و رشد و توسعه کشور به فعالیت آنان گره خورده است. 

  

ارتقای کیفیت خدمات، فعالیت‌های علمی بدون همت و تلاش بی‌دریغ کارمندان ممکن نیست و تعالی حوزه سلامت در گروی مشارکت فعال و موثر آنان است. 

  

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان محلات قدردان تلاش شبانه‌روزی کارمندانی است که همدلانه و مسئولانه برای پیشبرد ماموریت‌ها و اهداف حوزه سلامت  خدمت می‌کنند و فعالیت‌های آنان در حوزه بهداشت، درمان زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و دستیابی به اهداف بزرگ این مجموعه و در نهایت ارتقای سلامت جامعه است. 

  

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه همکاران گرانقدر حوزه سلامت محلات تبریک گفته و از خداوند منان بهروزی و توفیق روزافزون آنان را خواستارم. 

دکتر مرضیه ولی
"مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات"

کلید واژه ها: روز کارمند پیام تبریک شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات دکتر ولی