پیام تبریک روز ملی بهورز

۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۹ کد : ۲۹۰۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۱
بمناسبت فرا رسیدن روز بهورز، پیام تبریکی از جانب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات صادر شد؛
پیام تبریک روز ملی بهورز

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداش و درمان متن پیام دکتر مرضیه ولی بدین شرح است:
 
بسمه تعالی

 12شهریورماه، روز بهورز نامگذاری شده است تا قدردان یکی از ارزشمند ترین و موثرترین سرمایه های سلامت بعنوان مهمترین و موفق ترین دستاوردهای نظام سلامت ایران باشیم، بخشی از درخشش چشمگیر موفقیت های نظام سلامت در عرصه بین المللی مرهون تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان است که عاشقانه و مخلصانه در خط مقدم ارائه خدمات سلامت برای یکایک آحاد جامعه بویژه روستاییان عزیزتلاش می کنند .
تداوم و ارتقای مداوم شاخص های سلامت، فراگیری و عدالت در دسترسی به خدمات، کارآمدی، کرامت انسانی و تحقق پوشش همگانی سلامت در گروی توجه ویژه به این مدافعان نظام مراقبت های اولیه بهداشتی است که مصداق بارز این گفته ها پدیده همه گیری کرونا در سال های اخیر، شناسایی به موقع و پیشگیری از انتشار اکثر بیماریهای واگیر است.
 بهورزان ارزشمندترین و موثرترین سرمایه های نظام سلامت برای تحقق اهداف راهبردی این نظام بوده، هستند و خواهند بود و خدمات چشمگیر آنها در تمامی ابعاد نظام سلامت، در محروم‌ ترین و دورافتاده ترین نقاط و روستاهای استان، تاثیر چشمگیر و شگرفی بر بهبود شاخص ‌های سلامت دارد.
اینجانب این مناسبت فرخنده را به همکاران پرتلاشم، بهورزان گرانقدر و مربیان محترم بهورزی در شهرستان محلات تبریک عرض نموده، سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند مسئلت دارم.
 
 
دکتر مرضیه ولی
مدیرشبکه بهداشت و درمان محلات

کلید واژه ها: روز بهورز پیام تبریک دکتر مرضیه ولی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۴ )