پیام مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت سالروز تاسیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰ کد : ۲۹۳۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در پیامی فرارسیدن ۲۶ شهریور؛ سالروز تاسیس اورژانس ۱۱۵را به خانواده بزرگ فوریت‌های پزشکی و اورژانس تبریک گفت.
پیام  مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت سالروز تاسیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵

به گزارش روابط عمومی  شبکه بهداشت و درمان محلات ؛ متن پیام تبریک دکتر مرضیه ولی بدین شرح است:

((وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا))
و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(سوره مائده آیه ۳۲)

بسمه تعالی
نجات بخشیدن و احیای مصدومان، حادثه دیدگان و خدمت به بیماران، فرصتی مغتنم و ارزشمند و اهدایی از سوی خداوند بزرگ و متعال می باشد که آن را به بندگان برگزیده خود اهدا می‌کند.

این فرصت بزرگ و شایسته از جانب حق تعالی به همکاران گرانقدر و پرتلاش در فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ هدیه شده است که بطور شبانه روزی برای خدمت به مردم از جان و مال مایه می‌گذارند.

امروزه با گسترش و افزایش بروز بیماری‌ها، حوادث، سوانح و بلایا؛ جامعه بیش از هرزمانی دیگر نیازمند خدمات فوریت‌های پزشکی و مراقبت‌های پیش بیمارستانی است و مایه فخر و مباهات است که انسان‌هایی ازخودگذشته به پشتوانه ایمان، اعتقاد، دانش، توانایی و نوع‌دوستی همواره احیاگر نفس‌های نیازمندان خدمات امدادی و فوریت‌های پزشکی هستند.

در تمامی ایام و به ویژه در ایام تردد زائران اربعین حسینی و استقرار همکاران در مرکز استان و همچنین شهر های مرزی منتهی به کشور عراق ، شاهد خدمت رسانی شایسته و رضایت‌بخش به زائران اباعبدالله الحسین(ع) توسط همکاران عزیز و تلاشگر فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی بوده‌ایم که جلوه‌های زیبایی از خدمتگزاری به زائرین را به نمایش گذاشتند.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵و سالروز تاسیس آن را به تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سعادت و سلامت را برای این عزیزان آرزومندم.

دکتر مرضیه ولی
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات

کلید واژه ها: فوریت های ۱۱۵ پیام تبریک اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس هوایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات متولی سلامت شهرستان محلات