امدادگران فوریتهای پزشکی، بسیجیان خط مقدم حوزه سلامت هستند

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵ کد : ۲۹۳۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات ضمن تبریک این روز گفت:کارکنان سختکوش اورژانس ۱۱۵، اولین کسانی هستند که در زمان بروز حوادث و بحران ها با حضور بر بالین مددجویان و مصدومان، برای نجات جانشان تلاش می کنند.
امدادگران فوریتهای پزشکی، بسیجیان خط مقدم حوزه سلامت هستند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات ،دکتر مرضیه ولی بیان کرد: این روز برای تقدیر از زحمات تلاشگران خط مقدم حوزه سلامت است که در تمامی بحران‌ها و شرایط سخت و دشوار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تلاش می کنند تا از اولین کسانی باشند  که با حضور بر بالین بیماران و مصدومان، با ارایه خدمات درمانی مناسب، حیاتی دوباره به آنان ببخشند.


وی افزود:در واقع هر روزی که شهروندی به دستان توانمند شما امدادگران 115 از مرگ نجات می یابد؛ آن روز، روز فوریتهای پزشکی است.


دکتر مرضیه ولی گفت:پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت های پزشکی و اورژانس 115، فعالیت بدون وقفه شما در طول شبانه روز ، گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می شود که این خود کاری بزرگ و قابل تحسین است.
 

متولی سلامت شهرستان محلات با اشاره به اینکه تصمیم گیری صحیح، اقدام به موقع، سعه صدر داشتن، ارائه خدمات در شرایط سخت و دشوار در کوتاه ترین زمان ممکن جز نکات خاص شغل شماست، افزود:کارکنان سختکوش 115 بسیجیان خط مقدم حوزه سلامتند و همان قدر که در زمان جنگ  کار بسیجیان خط مقدم ارزش داشت کار پرسنل 115 نیز در حوزه سلامت مغتنم و  ارزشمند است.

کلید واژه ها: فوریت های ۱۱۵ فوریت های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دکتر ولی متولی سلامت شهرستان محلات