ژنراتور جدیدبیمارستان محلات به‌زودی وارد مدار می‌شود/تامین برق کل بخش های بیمارستان در زمان اضطرار

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۷ کد : ۳۲۳۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۹
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات دکتر مرضیه ولی رئیس بیمارستان امام محلات گفت: یک دستگاه دیزل ژنراتور ۶۳۰ کاوا با دیزل ولو به ارزش بالغ بر ۳میلیاردو نیم صبح امروز(یکشنبه ۱۶ بهمن ) همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات تخلیه شد.
ژنراتور جدیدبیمارستان محلات به‌زودی وارد مدار می‌شود/تامین برق کل بخش های بیمارستان در زمان اضطرار

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیان کرد:عمده مشکل بیمارستان امام محلات عدم تامین برق اضطراری به کلیه بخش های بیمارستان بود که به فضل خداوند و پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی امروز این مهم صورت گرفت.

 دکتر مرضیه ولی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر برای مصارف برق اضطراری، این بیمارستان دارای یک ژنراتور مولد برق 200 کیلوواتی است که توانائی کشش بار الکتریکی بیمارستان را ندارد. بنابراین در مواقع اضطراری برخی واحد درمانی از جمله بخش تصویر برداری و بخش دیالیز و ... با مشکل روبرو  می شدند که با کوشش دکتر سلیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر ملاطایفه معاون توسعه دانشگاه و پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات یک دستگاه با حجم 630 کاوا خریداری و مشکل برق اضطرار بیمارستان امام خمینی(ره) محلات به طور کلی برطرف گردید.
 رئیس بیمارستان در پایان گفت :دیزل ژنراتور  در روز یکشنبه 16 بهمن به بیمارستان تحویل داده شد و به زودی وارد  مدار و مرحله راه اندازی نهایی خواهد شد.

کلید واژه ها: مدیریت مصرف برق شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات


( ۱ )