دکتر نامغ سکاندار شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۲۴۳ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۲۰۲۳
طی حکمی از سوی دکتر سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات» منصوب شد.
دکتر نامغ سکاندار شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شد

انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات

 مراسم تکریم و معارفه در محل سالن فرمانداری شهرستان و با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه، فرماندار، بخشدار،رییس شورا شهر،روسای برخی ادارات،مدیر شبکه بهداشت دلیجان،پرسنل ستادی در تاریخ 21 اسفند 97 برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، بر اساس این حکم دکتر بابک نامغ به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات منصوب و از زحمات و تلاش های دکتر محمود اسحاقی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است دکتر بابک نامغ دارای مدرک دکتری پزشکی عمومی است و پیش از این در سمت های همچون مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک و رییس بیمارستان امام خمینی (ره) محلات، رییس بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان و رییس مرکز بهداشت دلیجان فعالیت داشته است.

در حکم صادره آمده است: با عنایت به تخصص و تعهد جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت « سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات» منصوب می شوید؛ لازم است با بهره گیری از تمام توانمندی و تجارب فردی، توان تخصصی و کارشناسی همه حوزه های مرتبط و ایجاد وفاق و همدلی و رعایت قانون گرایی و اعتدال از تمام ظرفیت ها برای ارتقاء آن شبکه گام بردارید. ضمناً اختیارات اینجانب در مورد اعتبارات ماده 44 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اعم از اعتبارات جاری، عمرانی، اختصاصی و ردیف های متمرکز به جناب عالی تفویض می گردد تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی و هماهنگی اینجانب به انجام امور محوله بپردازید.

 

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات


( ۹ )