امام جمعه محلات:

هر کس تلاش کند بین افراد جامعه کینه و دشمنی ایجاد کند همان شیطان است

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۲ کد : ۳۲۷۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۵
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ربانی امام جمعه شهرستان در روز چهار شنبه ۱۰ اسفند با حضور در ستاد شبکه ضمن اقامه نماز ظهر و عصر، از کلیه بخش های ستادی بازدید و در جریان مسائل و مشکلات حوزه سلامت قرار گرفت.
هر کس تلاش کند بین افراد جامعه کینه و دشمنی ایجاد کند همان شیطان است

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ربانی طی سخنانی گفت: شیطان دشمن آشکار شماست و قسم خورده هر کاری که از دستش بر بیاید انجام بدهد، بر اساس آیه 91 سوره مائده نقشه این دشمن ۴ چیز است اولاً می خواهد بین مومنین و افراد جامعه دشمنی ایجاد بکند ثانیاً بین شما کینه ایجاد بکند که این دو  نقشه دشمن را در  اتفاقات اخیر دیدیم که یک هدف داشت و آن اینکه ملت ما نسبت به هم کینه و دشمنی پیدا کنند، ثالثا شما را از یاد و ذکر خدا باز دارد، رابعاً شما را از نماز جدا کند.
حجت الاسلام مهدی ربانی تصریح کرد: هر کسی که تلاش می‌کند بین ما دشمنی و کینه ایجاد بکند و مارا از یاد خدا و نماز باز دارد کند همان شیطان است لذا باید مراقب باشیم و حواسمان را جمع بکنیم که گول این دشمن قسم خورده را نخوریم .
در ادامه حجت الاسلام ربانی ضمن دیدار با دکتر مرضیه ولی مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات از کلیه بخش های مختلف حوزه بهداشت و ستاد شبکه بهداشت بازدید و ضمن تشکر و قدرانی از زحمات پرسنل، در جریان مسائل و مشکلات حوزه سلامت قرار گرفت.

گفتنی است این مراسم چهارشنبه هر هفته توسط امام جمعه شهرستان محلات در ادارات برگزار می گردد.
 

کلید واژه ها: امام جمعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات کینه و دشمنی شیطان دکتر ربانی دشمن حجت حجت الاسلام ربانی


( ۱ )