روز پرکار تکنسین های اورژانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ محلات/ ۵ ماموریت بی وقفه در ۵ ساعت

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۷ کد : ۳۵۳۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۳
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات ، عصر ۴ تیر۱۴۰۲ تعداد ۵ماموریت توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهی آبگرم محلات انجام شد .
روز پرکار تکنسین های اورژانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ محلات/ ۵ ماموریت  بی وقفه در ۵ ساعت

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در این مورد اظهار داشت:  5 ماموریت از ساعت 14 تا ساعت 19    توسط یک پایگاه امدادی انجام که همه مصدومان پس از حضور به موقع و انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ دو راهی آبگرم ، به بیمارستان امام  خمینی(ره)  منتقل شدند.
مهندس مسعود مظلومی با اشاره به 5 ماموریت پی در پی  و بی وقفه عصر  یکشنبه از پایگاه امداد جاده ای محلات گفت: ماموریت اول این تیم انتقال مادر باردار پرخطر بود که پس از اقدامات اولیه به بیمارستان تحویل شد و پس از آن ماموریتی از سوی مرکز هدایت عملیات اورژانس استان مبنی بر واژگونی خودرو در میدان حاجی آباد اعلام که 3 مصدوم توسط این پایگاه  و یک مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان انتقال یافت.

متولی سلامت بیان کرد: تکنسین های 115 پس از تحویل مصدومان به بیمارستان در راه برگشت به پایگاه به یک تصادف پراید و سمند در شهر محلات برخورد میکنند که پس از اعلام به مرکز استان، مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل میکنند و در حین تحویل به اورژانس، از سوی مرکز هدایت یک مورد نزاع و درگیری در منطقه آبگرم گزارش می شود که طی سریع ترین زمان به محل اعزام می شوند و 2 نفر از این درگیری را به مرکز درمانی انتقال می دهند.


 مهندس مظلومی در ادامه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی بدون حضور در پایگاه و ماموریت های پشت سر هم، در آخرین ماموریت که نزدیکی ساعت 18 بود، همکاران  فوریت های پزشکی به جاده روستایی ورین اعزام شدند که فردی را که بعلت واژگونی خودرو دچار سانحه شده بود پس از اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) محلات منتقل کردند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تشکر از تکنسین های حاضر در این شیفت (مهدی ابراهیمی و محمد بیگ محمدی) از شهروندان خواست با توجه به حادثه خیز بودن جاده های مواصلاتی اصول ایمنی را راعایت و درکنار حفظ خونسردی خود به سوالات پزشکان و پرستاران 115 پاسخ و منتظر اعزام نزدیک ترین آمبولاس به محل باشید.

 مهندس مظلومی در پایان گفت: شهروندان هر گونه انتقاد و شکایات را به سامانه 190 و یا ستاد شبکه بهداشت اطلاع دهند.

کلید واژه ها: فوریت های ۱۱۵ اورژانس ۱۱۵ تماس با ۱۱۵ روز پرکار ۱۱۵ فوریت های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات مسعود مظلومی


( ۱ )