بازدید شبانه متولی سلامت محلات از مراکز خدمات رسان

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۳۵۷۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۱
مهندس مسعود مظلومی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات بهمراه تیم مدیریتی از چند مرکز بهداشتی و درمانی سطح شهرستان بازدید کرد.
بازدید شبانه متولی سلامت محلات از مراکز خدمات رسان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، در این بازدید شبانه نحوه حضور پرسنل و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و داروخانه شبانه روزی در خارج از وقت اداری مورد کنترل و ارزیابی قرار گرفت.

 در ابتدا با حضور در بیمارستان امام خمینی  ضمن  دیدار و گفتگو همکاران حاضر در شیفت شب و تقدیر از  زحمات ارزنده آنان، به بررسی وضعیت نحوه ارائه خدمات به بیماران  در طول شیفت شب پرداختند.

 در بازدید بعدی سرزده به مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر  رفته و نحوه خدمات شبانه مرکز نیم ور را مورد بررسی قرار دادند.

  در ادامه یک ماموریت تستی به پایگاه امداد جاده ای داده شد تا بر عملکرد پرسنل  شیفت تا زمان رسیدن به محل حادثه را نظارت کنند که این زمان رضایت مند بود.

 در پایان بازدید شبانه مهندس مسعود مظلومی و تیم همراه که تا پاسی از شب ادامه داشت به صورت سرزده به داروخانه شبانه روزی شهرستان محلات رفتند و نحوه حضور مسئول فنی، نحوه ارائه خدمات به شهروندان و میزان رضایت مردم از خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

  متولی سلامت شهرستان محلات در پایان گفت: این بازدید های شبانه بصورت مستمر و در ساعات مختلف شبانه روز از کلیه مراکز بهداشتی و درمانی انجام و نحوه خدمت رسانی پایش خواهد شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده  هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی به شبکه بهداشت و درمان و یا سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

کلید واژه ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات مسعود مظلومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان