پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۵ کد : ۳۶۹۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۴
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات ؛ مهندس مسعود مظلومی باصدور پیامی فرارسیدن چهارم شهریور ماه و روز کارمند را به تمامی کارکنان شاغل در عرصه بهداشت ودرمان تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به مناسبت روز کارمند

متن پیام به شرح ذیل است :
"باسمه تعالی"
رسول اکرم (ص) می فرماید : خدای متعال دوست دارد وقتی کسی کاری را انجام می دهد آن را به خوبی انجام دهد.

فلسفه وجودی کارمندان ومدیران دستگاه های اجرایی و از جمله آن مجموعه علوم پزشکی خدمت بی منت به مردم است ،ازاین رو کارمندان حوزه بهداشت و درمان برخود می بالند که در سنگر جبهه سلامت همواره به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات سلامت محور به مردم شریف شهرستان می باشند واز تمام ظرفیت های علمی و عملی خوداستفاده می کنند تا به بهترین وجه ممکن به مسئولیت خود جامه ی عمل بپوشانند.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و به مناسبت فرارسیدن چهارم شهریور ماه و روز کارمند مراتب تقدیر وتشکر خودرا از تلاش های بی شائبه ، مداوم و خستگی ناپذیر کارکنان،مدیران عزیز و ارزشمند در خانواده بزرگ بهداشت ودرمان در شهرستان محلات اعلام می دارم ؛ امید است با توکل به خدا و زیر سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال پیشرو بهتراز گذشته باهمدلی و صمیمیت ومحبت در محیط کار وبارعایت موازین شرعی اسلامی و اخلاق کاری درجهت اعتلای نام محلات درحوزه سلامت گام های موثرتری برداریم.

مهندس مسعود مظلومی
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات

کلید واژه ها: روز کارمند پیام تبریک مسعود مظلومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات مدیر شبکه بهداشت و درمان روابط عمومی حوزه سلامت محلات