بازدید معاون توسعه وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان محلات

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۰ کد : ۳۷۲۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸
دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و تیم‌ همراه در شبکه بهداشت و‌ درمان محلات حضور پیدا کرده و در خصوص موانع و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان با حضور حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و‌ دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به بحث و بررسی پرداختند.
بازدید معاون توسعه وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، حجت الاسلام سلیمی در حاشیه این نشست گفت: حضور میدانی مسئولین ارشد وزارت بهداشت و بازدید نزدیک از حوزه بهداشت و‌ درمان نقطه قوتی در وزارت بهداشت است که باعث آشنایی بیشتر با مشکلات و راهکار برون رفت هرچه سریعتر از موانع را در پیش خواهد داشت.
وی افزود: در این نشست مقرر شد برخی از مشکلات حوزه بهداشت و‌ درمان‌ محلات در اسرع وقت پیگیری و‌ در زمینه حل آن اقدام شود.
وی ادامه داد: شهرستان محلات با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و‌ عبور و‌ مرور ۱۰۰ هزار نفر به صورت روزانه و رتبه اول بودن این شهرستان از نظر میزان گردشگران موجب شده که امکانات موجود، سرویس دهی به مردم را با چالش رو‌به رو کند.
وی تصریح کرد: کمبود منابع انسانی، تجهیزات، مطالبات پزشکان و پرسنل و … از جمله مشکلات اساسی شبکه محلات است.
وی گفت: بیمارستان فعلی پاسخگوی نیازهای مردم نیست و امیدواریم با ایفای تعهدات از سوی وزارت بهداشت در افتتاح بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی برخی از نیازهای درمانی را پوشش داده شود و چالش های درمانی مردم تا حد زیادی رفع شود.

کلید واژه ها: معاون وزیر بهداشت بازدید و ارزیابی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات