راه‌اندازی واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان امام محلات

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۶ کد : ۳۸۸۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات از راه اندازی واحد آموزش و پیگیری بیمار از ابتدای آبان ماه در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.
راه‌اندازی واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان امام محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، "مهندس مسعود مظلومی" در خصوص این خبر گفت: واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در محل  بخش داخلی بیمارستان واقع شده و هدف آن آموزش خودمراقبتی و پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن غیرواگیر (مانند دیابت، فشارخون بالا، سکته مغزی،سکته قلبی، بیماریهای مزمن انسدادی ریه، نارسایی قلب، سرطان ها، نارسایی مزمن کلیه و ...) همچنین مراجعین به بیمارستان است.

مهندس مظلومی  اظهارداشت: یکی از سنجه‌های مهم در ارتقاء رضایت‌مندی مراجعین و کاهش آمار مراجعات بعدی به بیمارستان، پیگیری‌های پس از ترخیص است که واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان این وظیفه را اجرایی خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: قطعا نتایج مطلوبی از اجرای این طرح حاصل خواهد شد و امیدواریم با راه اندازی این واحد شاهد افزایش رضایت‌مندی مراجعین و ارتقاء کیفیت خدمات باشیم.

کلید واژه ها: مسمویت با گاز مونوکسیدکربن. شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات خود مراقبتی مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان