برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان محلات

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۷ کد : ۴۰۵۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۴
در راستای بررسی و رفع موانع و چالش های شبکه های بهداشت و درمان تابعه استان مرکزی و حضور میدانی اعضای هیئت رئیسه در شهرستان ها، جلسه هیئت رئیسه این هفته دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه، معاون فرماندار و اعضا هیئت رئیسه در شهرستان محلات برگزار شد.
برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان محلات

به گزارش  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، در این نشست دکتر امانی، خواستار اهتمام جدی در بررسی وضعیت آموزشی و سایر چالش های مجتمع آموزش عالی سلامت محلات شد.
همچنین وی بر حل مشکلات مالی این حوزه تاکید کرده و اظهار داشت: باید با تلاش شبانه روزی شاهد افزایش توانمندی در بخش های آموزشی ، بهداشت و درمان در محلات باشیم.
وی ضمن اشاره به اختصاص چندین پزشک متخصص اعم از متخصص اطفال، داخلی، رادیولوژی و … به شهرستان محلات، افزود: لازم است در اسرع وقت هماهنگی برای انجام هرچه بهتر امور و حل و رفع چالش های موجود از سوی کلیه واحدها در دستور کار قرار گیرد.
گفتنی است بررسی اعتبارات و بودجه شبکه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، وضعیت و چالش های مجتمع آموزش عالی سلامت از عمده مواردی بود که در این نشست بررسی شد. 
همچنین بررسی آخرین وضعیت بیمارستان در حال ساخت محلات و مراکز بهداشتی و درمانی ، تاکید بر مسائل فرهنگی، آموزشی و … در شبکه از سایر موارد مطرح شده در این جلسه بود و بر رفع مشکلات چارت سازمانی، جذب نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت خیرین تاکید شد.
لازم به ذکر است که مقرر شده، برگزاری جلسات هیئت رئیسه با اولویت بررسی مشکلات نقاط محروم در شهرستانها برگزار شود و اعضای هیئت رئیسه ضمن حضور در شهرستانها و رصد مشکلات و چالشها از نزدیک؛ مصوبات را مطابق با نیازهای شهرستان و منطقه به تصویب برسانند.

کلید واژه ها: شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک