تغییر رویکرد و ایجاد تحول در دانشگاه علوم پزشکی اراک مشهود است

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸ کد : ۴۰۵۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۰
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: تغییر رویکرد و ایجاد تحول در زمان ریاست فعلی دانشگاه علوم پزشکی اراک، کاملا مشهود است.
تغییر رویکرد و ایجاد تحول در دانشگاه علوم پزشکی اراک مشهود است

به گزارش  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های دکتر امانی در پیشبرد مناسب امور بهداشتی و درمانی در استان مرکزی و شهرستان محلات، افزود: در حوزه بهداشت و درمان هنوز نواقصی وجود دارد، اما تحول ایجاد شده و رویکرد نوآورانه ای که در پیشرفت امور حوزه سلامت بکار گرفته شده، کاملا مشهود و نمایان است.
وی ادامه داد: تسریع در اجرای پروژه بیمارستان در حال ساخت محلات و توجه به فیزیک آرامش بخش بیمارستان، حضور و استمرار پزشکان متخصص به ویژه متخصص بیهوشی، حضور پزشک عمومی در درمانگاه نیمور، حل چالش های داروخانه و … از جمله درخواست های مردم شهرستان محلات است که امیدواریم با نشست برگزار شده، مشکلات مطرح شده بررسی و در دست اقدام قرار گیرد و در این زمینه کمک رسان مجموعه بهداشت و درمان استان خواهیم بود.
در ادامه این نشست معاون فرماندار شهرستان محلات نیز، ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت رئیسه در محلات، به بیان چالش های موجود در این حوزه پرداخت و بر استمرار حضور پزشکان متخصص، تاکید کرد.

کلید واژه ها: شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات