بیش از ۱۰۰ داوطلب سلامت فعال درحوزه سلامت محلات / مراسم تقدیر از داوطلبین سلامت

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۵ کد : ۴۱۰۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۴
به مناسبت روز جهانی داوطلب از داوطلبین سلامت شهرستان محلات با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، رییس مرکز بهداشت و کارشناسان طی مراسمی قدردانی شد.
بیش از ۱۰۰ داوطلب سلامت فعال  درحوزه سلامت محلات / مراسم تقدیر از داوطلبین سلامت

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات،  مهندس مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان  محلات در این مراسم  سفیران سلامت را بازوان بهداشت در اجرای ماموریت های بهداشتی و ارتقای سطح سلامت جامعه معرفی کرد.
 وی با بیان اینکه رابطین سلامت، سمن ها و گروه های مردم نهاد همواره در شرایط سخت یاری رسان بوده اند از زحمات  داوطلبین سلامت که در همراهی و همکاری با بهداشت بویژه در  پویش ملی سلامت(غربالگری فشار خون و دیابت) تقدیر کرد .

 مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات  ضمن اشاره به جایگاه داوطلبین سلامت در جلب مشارکت های مردمی ، افزود : در دنیای امروز هیچ سازمان و نهادی بدون مشارکت مردم هرگز به اهداف خود دست نمی یابد و سلامت مردم نیز مستثنی از این موضوع نیست.
 مهندس مظلومی در ادامه گفت:  بدون شک با حضور فعال داوطلبین که از جنس خود مردم بوده و بدون چشم داشتی می توانند با برقراری ارتباط مناسب به عنوان یک پل ارتباطی بین مسئولان بهداشتی و مردم  برنامه های سلامت  رابه نحو احسنت در شهرستان اجرا کنند.

  103 داطلب فعال سلامت و 7 مربی در شهرستان محلات فعالیت می کنند که در پایان به مناسبت روز جهانی دواطلب از تعدادی   دواطلبان سلامت  شهرستان محلات با اهدای لوح تقدیر و جوایز توسط مدیر شبکه قدر دانی شد.

کلید واژه ها: داوطلبین سلامت تقدیر تقدیر و تشکر مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات