۱۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری محلات مصدوم شدند/ افزایش چشم گیر مصدومین نسبت به سال گذشته

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۱ کد : ۴۲۳۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با بیان اینکه چهارشنبه سوری در این شهرستان بدون فوتی سپری شد، گفت: تعداد مصدومین در شب گذشته ۱۱ نفر گزارش شده است.
۱۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری محلات مصدوم شدند/ افزایش چشم گیر مصدومین نسبت به سال گذشته

به گزارش  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، مهندس مسعود مظلومی اظهارکرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشد و این آیین سنتی در شهرستان محلات بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.
وی ادامه داد: 11 نفر از شهروندان از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه در حوادث مربوط با چهارشنبه‌سوری در شهرستان محلات از ناحیه چشم و پا مصدوم که خوشبختانه پس از طی فرآیند درمان سرپایی از بیمارستان امام خمینی(ره) ترخیص شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات به رشد بیش چشم گیر مصدومان در بازه زمانی مشابه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد مصدومان در سال گذشته 1 نفر بود که امسال این آمار رشد چند برابری داشت.
وی میانگین سنی مصدومان را 27 سال عنوان کرد و افزود: کوچکترین مصدوم 12 ساله و بزرگترین مصدوم 42 ساله است که در بین آنان 2 خانم و 9 آقا مشاهده می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در این شب 3 مصدوم تصادفی در تجمعات چهارشنبه سوری و یک مورد درگیری در محل بیمارستان نیز اتفاق افتاد.
مهندس مظلومی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب پرسنل درمانی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و دیگر نیروهای امدادی و انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال، یادآور شد که آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی  محلات همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

کلید واژه ها: چهارشنبه سوری ۷ مصدوم اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ بیمارستان امام خمینی (ره) شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات مسعود مظلومی