به منظور حمایت خانواده و جوانی جمعیت:

تامین مهد کودک برای فرزندان پرسنل حوزه سلامت / تامین اتاق تکریم مادر و کودک در دستگاه ها و ادارات ضروریست
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۵ کد : ۴۵۶۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از آمادگی این شبکه جهت انعقاد قرارداد و تامین مهد کودک برای فرزندان پرسنل در راستای حمایت و اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری خبر داد.
به منظور حمایت خانواده و جوانی جمعیت:

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، مهندس مسعود مظلومی گفت: پرسنل در صورت نیاز  میتوانند درخواست خود را به واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت(خانم خداویسی) تحویل دهند و  در صورت به حداقل تعداد قابل قبول  متقاضی مهدکودک برسد، هماهنگی های لازم برای راه اندازی مهدکودک صورت می گیرد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات  خاطر نشان کرد: بر اساس قوانین جوانی جمعیت باید اتاق های مادر و کودک در تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی ایجاد شوند که این موضوع کمک بزرگی به مادران شاغل و مراجعان در ادارات می ‌کند.

 وی افزود: بیش از 20 نفر از پرسنل واجد شرایط هزینه مهدکودک دریافت می کنند که در صورت درخواست و در راستای حمایت و اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری، مهدکودک در حوزه سلامت راه اندازی خواهد شد.

 مهندس مظلومی اظهار داشت: تاکنون 2 اتاق تکریم مادر و کودک در مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و حکیم فردوسی راه اندازی شده است و در آینده نیز در مراکز دیگر اتاقی جهت تکریم مادر و کودک تجهیز و راه اندازی می شود.

کلیدواژه‌ها: بهداشت مهدکودک مادر مادر کودک کودک جوانی جمعیت ایران جوان بمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات