آیین گرامیداشت چهل‌و‌نهمین سالگرد اورژانس ۱۱۵ برگزار شد /محجوب ترین پرسنل در حوزه درمان پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵ کد : ۴۶۱۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۴
طی نشست صمیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با پرسنل فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان محلات از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر ک
آیین گرامیداشت چهل‌و‌نهمین سالگرد اورژانس ۱۱۵ برگزار شد /محجوب ترین پرسنل در حوزه درمان پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات ، مهندس مظلومی در این نشست گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر کارهای زیر ساختی خوبی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته که می توان به تبدیل تمامی کانکس های اورژانس به ساختمان اشاره کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات افزود: شغل پرسنل اورژانس 115 به دلیل نجات جان انسان ها از اهمیت بسیار بالایی برخورداربوده و به حمایت و توجه بیشتری نیاز دارد.

وی در ادامه افزود: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی محجوب ترین و مظلوم ترین پرسنل کادر درمان هستند چرا که نقش حیاتی در ارائه خدمات پزشکی به بیماران در شرایط بحرانی را دارند و برای بیماران دچار حوادث ناگوار، حملات قلبی، سکته مغزی، و سایر شرایط اضطراری بسیار حیاتی است.

 مهندس مظلومی خاطر نشان کرد:حفظ حیات بیماران اورژانسی در لحظات طلایی (گلدن تایم)، نشان از اهمیت و عظمت جایگاه ارزشمند اورژانس و فوریت های پزشکی دارد.
 
 در پایان مسئول و پرسنل فوریت های پزشکی مشکلات پایگاه ها را مطرح و موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کلیدواژه‌ها: اورژانس پرسنل درمان پزشکی بیماران بهداشت فوریت های پزشکی فوریت های ۱۱۵ مسعود مظلومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات