شناسایی و پلمپ یک واحد دندانسازی غیر مجاز در شهرستان محلات

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۵ کد : ۴۶۲۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از شناسایی , تعطیلی و پلمپ یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهرستان محلات خبر داد.
شناسایی و پلمپ یک واحد دندانسازی غیر مجاز در شهرستان محلات

 به گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ، مهندس مسعود مظلومی از شناسایی , تعطیلی و پلمپ یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهرستان محلات خبر داد.
وی گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت علمی و حرفه ای در حوزه درمان یک واحد ارایه خدمات دندانسازی  غیر مجاز توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان محلات شناسایی و پلمپ شد.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات توضیح داد: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی و در فضایی کاملا غیربهداشتی اقدام به انجام خدمات دندانسازی نموده بود که با پیگیری های انجام شده، این واحد غیر مجاز تعطیل و پلمپ شد.
 مهندس مظلومی تاکید کرد شهروندان گرامی فریب تبلیغات غیرواقعی و ترفندهای هنجارشکنانه افرادسودجو را نخورند و جهت انجام خدمات دندانپزشکی و دندانسازی در موسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات نمایند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز و شکایات، موضوع را  به شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات و یا از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی گزارش دهند.
 

کلیدواژه‌ها: پلمب دندانسازی پلمپ نظارت بر درمان شهرستان محلات مراکز غیر مجاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات سامانه ۱۹۰