نجات یک کارگر پس از سقوط به چاه ۱۵ متری در محلات

۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۰ کد : ۴۶۶۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۰
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان محلات از نجات یک فرد توسط عوامل فوریت های پزشکی و با همکاری آتش نشانان این شهرستان که در چاهی ۱۵ متری سقوط کرده بود، خبر داد.
نجات یک کارگر پس از سقوط به چاه ۱۵ متری در محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، رضایی افزود:صبح امروز در تماسی با اورژانس، ماموریتی برای نجات مردی که در چاهی به عمق 15 متر در دشت نیم ور  سقوط کرده بود، اعلام شد که با توجه به موقعیت محل حادثه، تکنسین های پایگاه فوریت های پزشکی دوراهی باقرآباد با آمبولانس در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

 وی اضافه کرد: پس از رسیدن کارکنان آتش نشانی ، عملیات رها سازی مصدوم به کمک تکنسین های اورژانس آغاز شد و مصدوم که در حین انجام کار در چاه سقوط کرده بود از ناحیه سر و صورت و پای چپ دچار آسیب شده بود که با تمام جوانب احتیاط و آتل بندی مناطق آسیب دیده به بیرون کشیده شد و پس از انجام مراحل و اقدام های درمانی اولیه به  بیمارستان امام خمینی(ره) محلات منتقل شد.

 مسئول فوریت های پیش بیمارستانی شهرستان محلات در پایان ضمن تاکید به اینکه چندین حادثه در شهرک های صنعتی در این ماه گزارش شده است گفت: کارگران با توجه به شعار اول ایمنی، بعد کار در حفظ سلامتی خود کوشا باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کلیدواژه‌ها: حادثه محلات سقوط مصدوم آسیب شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات فوریت های ۱۱۵ فوریت های پزشکی