طرح توریسم درمانی در بیمارستان امام خمینی محلات استارت خورد

۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۵۳۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۴
طرح توریسم درمانی در بیمارستان امام خمینی محلات استارت خورد

توریسم درمانی یا به عبارت دیگر گردشگری پزشکی سفری است که با هدف درمان در کشور مقصد انجام می‌شود.
بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات با هدف خدمت رسانی به بیماران و گسترش شاخص های درمانی در زمینه جراحی های مختلف فعال است.  .
ارائه خدمات جراحی با بهترین کیفیت، زمان کوتاه و هزینه مناسب از اهداف بیمارستان امام خمینی  محلات محسوب می شود. متخصین و پزشکان حرفه ای در این بیمارستان مشغول به فعالیت می باشند.
ما برای رفاه حال بیماران، امکانات زیادی را فراهم و در آینده اتاق های VIP  این بیمارستان افتتاح و برای استفاده مورد بهره برداری قرار میگیردو تلاش می کنیم بهترین خدمات درمانی را به  بیماران ارائه دهیم.

در واقع گردشگری  سلامت نوعی از مسافرت است که علاوه بر تفریح، فراغت و آسایش، سلامت و مراقبتهای پزشکی را نیز بههمراه دارد.
اولین کیس عمل زیبایی در طرح توریسم درمانی در محلات توسط خانمی از کشور عراق استارت خورد
این خانم درخواست عمل زیبایی ابدومینوپلاستی و عمل جراحی  غبغب داشت که در روز یکشنبه مورخ 27 مرداد توسط جراحان حاذق دکتر شریعتی و دکتر واحدی و تیم اتاق عمل بیمارستان انجام شد.
لیدر رابط بین کشور ایران و عراق که اکثر کیس های عمل جراحی را در شهرهای تهران-مشهد و شیراز سوق میداد پس از سفر به محلات و راهنمایی یکی از گردشگران برای دندان سازی  به بیمارستان امام خمینی آمده و پس از جلسه با مسئولین بیمارستان از قابلیت این بیمارستان جهت اجرای طرح توریسم درمانی گفت.
شهرستان محلات با توجه به جذب گردشگر از لحاظ آب و هوای ، طبیعت بکر ، سرچشمه،آبگرم،شهر، گل و گیاه و همچنین دسترسی به پایتخت و نزدیک بودن به فرودگاه امام خمینی میتواند در بحث گردشگری و توریسم درمانی موفق باشد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات