معرفی کارمندان واحد ترفیعات
خانم آزاده دهقان مدرک تحصیلی فوق لیسانس
خانم رویا صائبی مقدم مدرک تحصیلی فوق لیسانس
اقای مهدی کرمی مدرک تحصیلی فوق لیسانس
شرح وظایف کارگزینی ترفیعات
1- صدور حکم کارگزینی کلیه پرسنل رسمی ، پیمانی ، قراردادی از قبیل افزایش ضریب حقوق سالانه ، ارتقا رتبه و طبقه ، تبدیل وضعیت ایثارگری در سطح کل دانشگاه ، احکام بکارگیری اولیه کارکنان ، احکام برقراری مزایا (سختی کار ، نوبت کاری ،عائله مندی و اولاد )، احکام اعمال مدرک تحصیلی و تغییر عنوان ، احکام تغییر پست ، احکام بازنگری چارت تشکیلاتی و ... با اطلاع مقام مسئول و رعایت قوانین و مقررات
2- صدور قراردادهای کارکنان مشمول قانون کار
3-به روزرسانی اطلاعات پرسنلی در سیستم(مشخصات فردی ، تحصیلی ،آموزشی ، ایثارگری ، استخدامی و ...)
4- پاسخگویی به کلیه مکاتبات و مراجعات پرسنلی و رسیدگی به امور آنها
5- اجرای کلیه بخشنامه های مربوط به پرسنل
6- جمع آوری ، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارش های لازم به مقام مافوق
7- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
8- انجام مکاتبات لازم با وزارتخانه ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، استانداری ، مراکز زیرمجموعه و ...
8- انجام امور مربوط به قانون ارتقا بهره وری پرسنل دانشگاه
9- پیگیری و انجام امور کار با اشعه پرسنل
10- پیگیری، مکاتبه و اجرای آرای هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان علوم پزشکی اراک
11- گواهی حق فنی ، حق لباس ،سنوات و ... پرسنل مربوطه
12- شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف
13- نظارت بر عملکرد واحدهای زیرمجموعه
14- انجام سایر امور مرتبط به شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
15- انجام ارزیابی عملکرد کارکنان
16- انجام امور مربوط به سامانه مدیران در حوزه منابع انسانی
17-انجام امور مربوط به سامانه مدیریت دانش در حوزه منابع انسانی
18- انجام امور مربوط به ترفیع کارکنان در سامانه مهندسی مشاغل
19- تهیه و تنظیم مکاتبات مختلف مربوط به درخواستهای پرسنلی (تائیدیه تحصیلی ،گواهی اشتغال بکار ، استعلام سوابق کاری از واحدهای تابعه ، استعلام سوابق بیمه ای ،استعلام وضعیت ایثارگری ، معرفی نامه به سایر سازمانها و ...)
20- رصد سامانه سامد اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه
شماره داخلی : 2346
شماره مستقیم : 33134182