اورژانس کشور میزبان برگزاری دوره آموزشی مسئولین EOC

۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۳۶۲۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۵
دوره آموزشی مسئولین EOC دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار گردید.
اورژانس کشور میزبان برگزاری دوره آموزشی مسئولین EOC
اورژانس کشور میزبان برگزاری دوره آموزشی مسئولین EOC (مرکز شرایط اضطراری ) دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور
دوره آموزشی مسئولین EOC دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور در تاریخ 25 و 26 تیرماه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور: دکتر جعفر میعادفر در حاشیه این دوره آموزشی که در اورژانس کشور برگزار گردید، EOC را مرکزی هوشیار، مهم و کاربردی و آماده جهت رویارویی با بحران های کشور در حوزه سلامت دانست.
وی در ادامه EOC توانمند را مدیون کارشناسانی خبره و آموزش دیده و متعهد دانست و بر دید همه جانبه EOC ها در حوزه سلامت تاکید ویژه داشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تاکید بیش از پیش، روابط بین سازمانی را در زمان غیر از بحران جهت شناخت بیشتر مباحث مدیریت در بحران بسیار سنجیده برشمرد و در ادامه به پرسش و پاسخ، مشکلات EOC های کشور پرداخت.
ایشان در خصوص اختصاص بودجه مستقل برای تمامی مراکز EOC کشور و همچنین آموزش ویژه مدیران و کارشناسان EOC، تجهیز مراکز EOC با رعایت استاندارد های ابلاغی تاکید نمودند.
کارگاه آموزشی نیز شامل مباحث مختلف از جمله: استانداد های EOC، مباحث(EOP و NRF)،تجربیات حادثه شیمیایی،تجربیات تجمعات انبوه، معرفی سایت ها، گزارش آماری، چالش ها و خطا ها توسط اساتید این حوزه مطرح و مورد آموزش قرار گرفت.
درنهایت ضمن قدردانی از تمامی همکاران EOC ،از دانشگاه های علوم پزشکی اراک، مشهد، تبریز، اردبیل،قم، بوشهر، مازندران، کرمانشاه، کرمان و لرستان نسبت به عملکرد برتر در زمینه مدیریت در شرایط اضطراری با حضور دکتر میعادفر و اساتید محترم تقدیر و تشکر گردید.

کلید واژه ها: EOC کشور اورژانس کشور اورژانس آموزشی دوره آموزشی علوم دانشگاه علوم علوم پزشکی آموزش


نظر شما :