برگزاری جلسه کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها با حضور مدیر کل خیرین وزارت بهداشت

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۸ کد : ۳۶۴۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰
برگزاری جلسه کمیته مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها با حضور مدیر کل خیرین وزارت بهداشت

در راستای ماموریت اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و به منظور جلب، توسعه ، نهادینه سازی و بهرهمندی از ظرفیت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در حوزه سلامت کمیته مسئولیت پذیری با حضور مدیر کل خیرین ، رئیس اداره مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، نمایندگان شرکت ها ،بانک ها و بیمه ها و ....در دانشگاه تشکیل شد.

مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه وزارت بهداشت ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: توجه به بخش خصوصی و فعالان و بنگاه های اقتصادی امری ضروریست و باید بتوانیم از این فرصت در حوزه سلامت نهایت استفاده را داشته باشیم.

مهندس حیدری پور افزود: استان مرکزی به اندازه یک کشور ظرفیت دارد و استانی بی نظیر و بی رقیب در  زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی است که شهرهای مختلف این استان در حوزه خیرین بسیار فعال هستند و اتفاقات خوبی را رقم زده اند. وی ضمن فرصت خواندن حضور دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک برای این حوزه، تصریح کرد: آینده مشارکت حوزه سلامت کشور حضور CSR است که این امر را در زمان کرونا با حضور پر رنگ بسیج مردمی و بنگاه های اقتصادی شاهد بودیم.

دکتر پیرانی، رییس اداره مسئولیت پذیری اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: بزرگترین پروژه CSR مختص استان مرکزیست که نقش پررنگی را در استان ایفا می کند.وی بیان کرد: در حال تعریف یک نشان مسئولیت پذیری اجتماعی هستیم و امیدواریم تا پایان سال این نشان را ایجاد و به بنگاه ها و سمن ها ارائه کنیم.

دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه این جلسه گفت: جهت دهی مناسب و ارتباط نزدیک با خیرین در جهت نیازهای دانشگاه، باید از سمت مسئولین و همکاران معاونت اجتماعی صورت گیرد تا کارایی لازم را برای استان و در نهایت دانشگاه داشته باشند.وی افزود: در حال حاضر احداث فاز دوم پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی توسط خیرین سلامت، سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است.

 

کلید واژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و بنگاههای اقتصادی بیمه های استان مرکزی بانک های استان مرکزی


نظر شما :