آخرین بروز رسانی ویندوز ۱۰ برای برخی پرینترها مشکل ایجاد می‌کند

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۵۸۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۱
نویسنده خبر: محمدرضا جودکی
آخرین بروز رسانی ویندوز ۱۰ برای برخی کاربرانی که از پرینتر استفاده می‌کنند، مشکلاتی ایجاد کرده است.
آخرین بروز رسانی ویندوز ۱۰ برای برخی پرینترها مشکل ایجاد می‌کند

گزارش شده برخی کاربران بعد از بروز رسانی و زمانی ‌که قصد دارند منوی پرینتر را با نوت‌ پد، آفیس یا برنامه‌های دیگر باز کنند، با صفحه آبی مواجه می‌شوند. صفحه آبی همان ارور آزاردهنده‌ای است که پیام «کامپیوتر شما با مشکل مواجه شده است و نیاز به راه‌ اندازی مجدد دارد» را نمایش می‌دهد.
مایکروسافت از مشکلات پیش‌آمده و نمایش ارور صفحه آبی با خبر است و حتی صفحه مخصوص پشتیبانی آن برای ویندوز ۱۰ را هم ایجاد کرده؛  البته مشکل هنوز برطرف نشده است و فعلا باید منتظر بمانیم. مایکروسافت در حال بررسی مشکل است و بزودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند.
مشکل پیش ‌آمده در ‌بروز رسانی ویندوز ۱۰ روی پرینترهای  کیوسرا، ریکو و زبرا تأثیرگذار است. گفته می‌شود کاربران با بروز رسانی ویندوز ۱۰، پرینتر آن‌ها با مشکل مواجه شده است.
 برای برطرف ‌کردن این مشکل باید بروز رسانی آخر ویندوز ۱۰ را از سیستم خود حذف کنید. برای این کار باید به منوی Settings بروید و Update & Security را انتخاب کنید. سپس به Windows Update بروید و View Update History را انتخاب کنید. در ادامه Uninstall Updates و سپس Uninstall را انتخاب کنید. البته می‌توانید ‌بروز رسانی آخر ویندوز ۱۰ را از طریق Command Prompt هم حذف کنید.

محمدرضا جودکی

نویسنده خبر

کلید واژه ها: ویندوز 10 پرینتر نوت پد آفیس صفحه آبی


نظر شما :