برگزاری جلسه در خصوص برقراری لینک ارتباطی میان سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه و نرم افزار پرونده الکترونیکی دانشجویان (هم آوا)
در مورخ 3/3/1400 جلسه ای در خصوص برقراری لینک ارتباطی میان سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه و نرم افزار پرونده الکترونیکی دانشجویان (هم آوا) با حضور معاونت محترم آموزش، روسای ادارات دستیاری و تحصیلات تکمیلی، خدمات آموزشی، دانش آموختگان و همکاران محترم دبیرخانه، بایگانی،IT، امور عمومی مجتمع پیامبر اعظم و مسئول اتوماسیون اداری دانشگاه و همچنین نماینده شرکت Ican در معاونت آموزش دانشگاه – واقع در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم- تشکیل گردید. تیم اعزامی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با کمک سایر حاضرین در جلسه به بررسی ابعاد و جوانب موضوع پرداخته و راهکارهایی را ارائه نمودند و پیشنهادات و نقطه نظرات حاضرین در این رابطه را مورد بررسی قرار داده و امکان سنجی آنها را ارزیابی نمودند.
همچنین عملکرد واحد بایگانی و دبیرخانه مجموعه و مشکلات ایشان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.
امید است اقدامات انجام شده بهبودی در روند انجام امور را به همراه داشته باشد.
نظر شما :