راه اندازی فرم درخواست خودرو در اتوماسیون اداری

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۷۶۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۳۳
نویسنده خبر: منیره عبدی
راه اندازی فرم درخواست خودرو در اتوماسیون اداری

در راستای استفاده از خدمات الکترونیک که منتج به جلوگیری از اتلاف منابع مالی وشفافیت و تسریع در پیگیری امور و استفاده بهینه از اوقات کاری همکاران محترم می گردد و با عنایت به اجرای طرح موفق حذف کاغذ و استفاده از فرمهای الکترونیک تقدیرنامه ، درخواست خرید و خروج کالا از انبار، گواهی حقوقی ، گواهی ضمانت و گواهی اشتغال در ستاد و بعضی از مراکز تابعه، اکنون فرم درخواست خودرو نیزبا توجه به درخواست مدیریت محترم پشتیبانی با تلاش و کوشش کارشناسان این مدیریت براساس نیاز واحد مربوطه طراحی و بصورت عملیاتی تحویل شده است. درصورت استفاده بهینه و پس از طی دوره آزمایشی در ستاد قابل استفاده در کلیه مراکز تابعه در سطح استان می باشد و با توجه به هزینه های زیاد مرتبط با نقل و انتقال و تردد بین شهری و درون شهری گام بزرگی در شفافیت و ثبت میزان تردد و برآورد نیازهای واقعی مراکز قبل از عقد قرارداد و صرفه جویی بهینه در منابع مالی و.....خواهد داشت .

منیره عبدی

نویسنده خبر

کلیدواژه‌ها: درخواست خودرو اتوماسیون اداری


نظر شما :