توسعه اتوماسیون اداری جهت افزایش بهره وری و کاهش مصرف کاغذ

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۸۱۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۰
نویسنده خبر: منیره عبدی
توسعه اتوماسیون اداری جهت افزایش بهره وری و کاهش مصرف کاغذ

با عنایت به سیاست استفاده حداکثری از قابلیت سامانه های موجود و ارتقاء دولت الکترونیک و افزایش بهره وری و کاهش مصرف کاغذ همچنین کاهش مراجعات حضوری پرسنل برای اخذ امضاء مدیران و روسا بخصوص در ایام کرونا مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه اقدام به توسعه اتوماسیون اداری دانشگاه نموده است. در این راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون 120 مورد کارتابل در اتوماسیون اداری  برای رفع نیازهای همکاران واحدهای تابعه دانشگاه از جمله پایگاهها و خانه های بهداشت و مراکز درمانی تعریف گردیده و در اختیار ایشان قرار گرفته است.
این اقدام موجب شده است همکاران مذکور درخواست های خرید کالا و خدمات، تحویل کالا، گواهی اشتغال، گواهی حقوقی، ضمانت حقوقی، درخواست مرخصی و ماموریت، تقدیرنامه و سایر مکاتبات خود را از طریق اتوماسیون اداری انجام دهند. به گونه ای که تنها در سه ماهه نخست سال جاری 440 مورد فرم گواهی اشتغال، 2200 مورد گواهی ضمانت حقوقی، 1200مورد گواهی حقوقی، 3600مورد درخواست خرید کالا و خدمات، 4000 مورد درخواست تحویل کالا، 2000 مورد تقدیرنامه در اتوماسیون اداری تکمیل گردیده است که این موارد تنها بخش کوچکی از خدماتی است که از طریق این سامانه انجام شده است. توسعه اتوماسیون اداری به لحاظ کمی و کیفی موجب رضایت همکاران، شفافیت بیشتر، کاهش مصرف کاغذ و کاهش تردد همکاران، ... گردیده است.
این مدیریت تلاش خواهد نمود با حداکثر توان خود در راستای تحقق حداکثری دولت الکترونیک گام برداشته و هرروز خدمات بیشتری را به همکاران محترم و ارباب رجوع ارائه نماید.

منیره عبدی

نویسنده خبر

کلید واژه ها: اتوماسیون اداری مصرف کاغذ بهره وری دولت الکترونیک


نظر شما :