پکسهای تحت وب

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۳۱۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۵
تهیه کننده خبر: محمدرضا عرب
پکسهای تحت وب

سیستم بایگانی و ذخیره سازی تصاویر پزشکی (PACS) شامل تعداد زیادی دستگاه مختلف است که با هم کار می‌کنند تا با دیجیتالی کردن آنها، استفاده از فیلم‌های فیزیکی تولید شده توسط روش‌های مختلف تصویربرداری را از بین ببرند. این امر سهولت و راحتی را در ذخیره سازی و انتقال این تصاویر دیجیتالی به ارمغان می‌آورد، زیرا نیاز به پرونده سازی، بازیابی یا انتقال فیلم‌های فیزیکی برطرف می‌شود.
با افزایش روزافزون هزینه‌ها و حساسیت نسبت به قیمت، نیاز به کاهش هزینه‌ها مانند همیشه مهم است. فروشندگان پکس در حالی که پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارزان تری را ارائه می‌دهند، سعی در ارائه سیستم‌های مقیاس پذیر و با کیفیت بالا با پیکربندی‌های انعطاف پذیر دارند. این امر با انتقال داده‌ها از سیستم ذخیره سازی و بایگانی در محل سنتی به اصل ذخیره سازی ابری ممکن می‌شود.
رایانش ابری، به بیان غیر رسمی، مشابه دسترسی به نامه الکترونیکی شخص از Gmail یا Yahoo! است، زیرا همه داده‌ها از راه دور در یک مکان امن ذخیره می‌شوند، بدون نگرانی در مورد ظرفیت ذخیره سازی یا خرابی یک سیستم محلی. داده‌ها را می‌توان طبق نیاز کاربر نهایی از هر مکان و از طریق هر سیستم پس از ارائه رمز عبور مناسب، تنظیم کرد.
اولین نصب بزرگ پکس (PACS)در سال ۱۹۸۲ در دانشگاه کانزاس بود. فناوری پکس (PACS) امروزه از ذخیره سازی و بایگانی کردن راه حل‌ها، به راه حل‌های مبتنی بر بخش و راه حل‌های مدیریت تصویر در کل شرکت تبدیل شده است. تکامل سیستم  پکس (PCAS) با رشد ارزش بازار منعکس می‌شود: از ۶۷۹.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۹ به ارزش پیش بینی شده ۱.۳۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ ، با نرخ رشد مرکب سالانه ۱۰.۳ درصد در اروپا.
منبع: itnonline.com

محمدرضا عرب

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: پکس بایگانی تصاویر پزشکی


نظر شما :