احراز هویت ۲FA

۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۴ کد : ۳۰۲۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۲
تهیه کننده خبر: محمدرضا عرب
احراز هویت دو مرحله‌ای (۲FA) که تأیید دو مرحله‌ای نیز نامیده می‌شود، یک فرآیند امنیتی است که در آن کاربر باید دو روش مختلف احراز هویت را برای دسترسی به یک حساب کاربری یا یک سیستم رایانه‌ای انجام دهد.
احراز هویت ۲FA

عامل اول چیزی است که شما می‌دانید: نام کاربری، رمز عبور و عامل دوم چیزی است که ممکن است منحصر به فرد باشد مانند: (تلفن هوشمند، رمز امنیتی، بیومتریک) برای تأیید درخواست‌های احراز هویت با فعال کردن ۲FA یک لایه امنیتی بیشتر برای خود ایجاد می‌کنید که دسترسی مهاجمان به داده‌ها را از طریق دستگاه شخص یا یک حساب آنلاین سخت‌تر می‌کند.
احراز هویت دو مرحله‌ای به شما و کاربرانتان کمک می‌کند تا در برابر حملات فیشینگ و گذرواژه محافظت کنید و ورود شما را ایمن می‌کند.
زمانی که مدیر بیمارستان از من به عنوان مدیر IT مرکز درمانی درخواست برقراری امنیت بیشتر و کنترل یوزرها برای ورود به سامانه پکس بیمارستان کرد روش تایید احراز هویت را پیشنهاد دادم و نتیجه آن بعد از اجرایی شدن توسط شرکت ارائه دهنده پکس بسیار خشنودکننده بوده حال برای آشنایی بیشتر در ادامه با من همراه باشید.
با توجه به اینکه هکرها می‌توانند به راحتی ترکیب‌های رمز عبور و نام کاربری را به سرقت ببرند، جای تعجب نیست که نقض داده‌های شرکتی به طور مرتب اتفاق می‌افتد و احراز هویت دو مرحله‌ای بهترین راه برای محافظت از داده‌های حساس شما در برابر سرقت است.
https://marcopacs.com/

محمدرضا عرب

تهیه کننده خبر

کلید واژه ها: احراز هویت بیومتریک تلفن هوشمند حملات فیشینگ


نظر شما :