طراحی فرم های جدیدالاستخدام و تبدیل وضعیت در اتوماسیون اداری

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۴۵۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸
نویسنده خبر: منیره عبدی
طراحی فرم های جدیدالاستخدام و تبدیل وضعیت در اتوماسیون اداری

با عنایت به اهمیت الکترونیکی نمودن خدمات دستگاه ها ، مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه به درخواست معاونت توسعه اقدام به الکترونیکی کردن فرم های مورد نیاز مدیریت توسعه و تحول اداری (شامل فرم های جدید الاستخدام و تبدیل وضعیت کارکنان) در بستر اتوماسیون اداری دانشگاه به صورت تحت وب نموده و دسترسی به فرم مذکور برای همکاران مرتبط مقدور گردیده است. این فرم در خرداد ماه سال 1403 طراحی شده و پس از بازنگری و تایید کارشناس مربوطه مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

اقدامات انجام شده موجب شده است که کارشناسان محترم مدیریت توسعه و تحول اداری، فرایندهای کاری خود را با کیفیت بهتر و در زمان کوتاه تر انجام دهند. همچنین صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز از دیگر مزایای این اقدام می باشد.

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه،  اقدامات مورد نیاز در راستای الکترونیکی نمودن خدمات دانشگاه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. امید است اقدامات این مدیریت گامی موثر در راستای بهبود روند انجام امور و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه داشته و رضایت مندی بیشتر را به همراه داشته باشد.
 

منیره عبدی

نویسنده خبر


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: طراحی فرم جدیدالاستخدام فرم جدیدالاستخدام تبدیل وضعیت استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اراک اتوماسیون اداری اراک مدیریت آمار وفناوری اطلاعات اراک


نظر شما :