اخباراصلی - آرشیو

دریافت بلیط استخر فجر

همکاران عزیزوگرامی به اطلاع می رساند جهت رفاه حال پرسنل محترم ،بلیط های نیم بها تهیه شده است که همکاران جهت دریافت بلیط استخر بعدازواریزمبلغ موردنظر به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۴۷۹۴۵۷۵۶۲به نام سیدمحمدجعفرمیری به آقای سیدمجتبی میرایی مراجعه نموده وبا تحویل فیش واریزی بلیط خود رادریافت نمایند. (لازم به ذکر است هربلیط۴جلسه وباقیمت نیم بهای ۱۰۰تومان می باشد .)

ادامه مطلب

بازدید معاونت توسعه مدیریت منابع وبرنامه ریزی از روند اجرای پروژه احداث پد هوایی محل فرود بالگرد اورژانس گالری

حضور معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی ، مدیر منابع مالی و حسابداری ، مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی ، مدیر بیمارستان امام سجاد (ع)،رئیس مرکز بهداشت و مدیر شبکه در پروژه احداث پد هوایی اورژانس شهرستان آشتیان انجام شد.

ادامه مطلب

بازدید معاونت توسعه مدیریت منابع وبرنامه ریزی ازروند اجرای پروژه احداث مرکزجامع خدمات سلامت حضرت زینب (س)

ازدید معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی ، مدیر منابع مالی و حسابداری ، مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی ، مدیر بیمارستان امام سجاد (ع)،رئیس مرکز بهداشت به همراه مدیر شبکه از پروژه احداث مرکز جامع خدمات سلامت و پانسیون پزشکان حضرت زینب(س) شهرستان آشتیان انجام شد .

ادامه مطلب

بازدید معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی ، مدیر منابع مالی و حسابداری ، مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی جهت تعیین محل احداث پانسیون پرستاران شهرستان آشتیان

در این بازدید چند جایگاه جهت احداث پانسیون پرستاران شهرستان آشتیان توسط مدیر شبکه و مدیریت بیمارستان به مدیران دانشگاه معرفی گردید که پس از بررسی ها یکی از محل ها جهت احداث مورد تائید قرار گرفت.

ادامه مطلب

دومین رزمایش جهادی طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار و بافت فرسوده شهری آشتیان

میز خدمت در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی از جمله انجام تست قند خون ، اندازه گیری فشار خون ، انجام خطر سنجی بیماری های قلبی و عروقی و سرطان با حضور دکتر حقیقی پزشک خانواده و کارشناسان مامایی مرکز جامع سلامت حضرت زینب(س) و شهید کاشفی ، کارشناس تغذیه شبکه ،کارشناس سلامت روان ، مراقبین سلامت مراکز ، کارشناس بیماری ها با همراهی ادارات اجرایی شهرستان آشتیان در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان در حال برگزاری می باشد . مدیر شبکه بهداشت شهرستان طی بازدید از غرفه ها از کارشناسان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل آوردند. در این طرح کارشناس آموزش شبکه نیز اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و برگزاری نمایشگاه و معرفی کتب خودمراقبتی و نصب و توزیع رسانه های آموزش سلامت نمودند.

ادامه مطلب

دومین رزمایش جهادی طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار و بافت فرسوده شهری آشتیان

اسقرار میزخدمت توسط دستگاه های اداری واجرایی در بخش های مختلف بهداشتی -درمانی -انجام تست های سلامت ،ارایه مشاوره در حوزه های نوسازی بافت های فرسوده شهری ،آموزش جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۵در مسجد امام حسن مجتبی برگزار میگردد.

ادامه مطلب

بازدید مشترک واحد آموزش بهداشت و بهداشت حرفه ای از شرکت پژوهش صنعت مدرن شهرستان آشتیان

بازدید با حضور ریاست مرکز بهداشت و مدیر عامل شرکت مدرن وکارشناسان بهداشت حرفه ای و آموزش سلامت برگزار گردید از زحمات ارزشمند رابط سلامت شرکت مدرن مهندس فتحی در راستای برگزاری مداوم جلسات آموزش گروهی سلامت محور ویژه پرسنل شرکت با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل شد . قابل به ذکر است ضمن تکمیل چک لیست ارزشیابی خارجی توسط کارشناس واحدآموزش سلامت شهرستان آشتیان در شرکت مدرن از جمله فعالیت های سلامت محور قابل تقدیر در شرکت :حمایت در راستای اجرای قوانین جوانی جمعیت و ازدواج پرسنل جوان در شرکت و ارجاع پرسنل مبتلا به بیماری اعتیاد به کمپ و حمایت عاطفی و مالی این افراد، پیگیری مداوم مشکلات ایمنی در شرکت ، همکاری و برگزاری کارگاه های آموزش سلامت به صورت مداوم با همکاری مرکز بهداشت و هلال احمر ویژه کارگران و ارسال گزارش عملکرد و ارایه میز خدمت و نصب و توزیع رسانه های آموزش سلامت در شرکت .... را می‌توان نام برد.

ادامه مطلب

کارگاه آموزشی پیشگیری از خشونت های خانگی ویژه بهورزان و مراقبین سلامت شهرستان آشتیان

در این کارگاه آموزشی که مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۱ توسط کارشناس واحد سلامت روان با حضور مربیان رابطین بهداشتی(بهورزان و مراقبین سلامت) برگزار گردید نسبت به آموزش نکات خودمراقبتی در برابر خشونت خانگی مطابق با فصل چهارم کتاب راهنمای خودمراقبتی خانواده۳ (سبک زندگی سالم ) و سایر موارد مهم توسط کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت ، کارشناس آموزش سلامت شبکه نیز با حضور در این کارگاه با اشاره به مناسبت امروز (۱۲ آگوست) که به عنوان (روز جهانی جوانان) با اندیشه‌ی ساختن یک دنیای بهتر؛ به همراه جوانان ،با تاکید بر انتقال مفاهیم آموزشی به رابطین و سفیران سلامت و جذب جوانان علاقمند به عنوان سفیران سلامت، بر اهمیت ترویج و فرهنگ سازی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع و آموزش مزایای برنامه از جمله :امکان بیان مشکلات و آسیب های پنهان در نتیجه ایجاد اعتماد ناشی از آشنایی با تداوم و ارتباط طولانی با تیم سلامت و کشف بیماری های خاموش و پنهان جسمی و روانی و جلوگیری از تداخل داروها و صرفه جویی در هزینه های درمان و.... پرداخت .

ادامه مطلب

جلسه آموزش ویژه داوطلبان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت زینب(س)شهرستان آشتیان

در این جلسه که مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۱ در محل نماز خانه مرکز بهداشت شهرستان آشتیان با حضور داوطلبان سلامت محله مرکز حضرت زینب(س) برگزار گردید ضمن آموزش مهارت ارتباط موثر نسبت به آموزش نکات کلیدی ترویج برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در حوزه سلامت روان و خصوصا اشاره به موضوع امکان بیان مشکلات و آسیب های پنهان در نتیجه ایجاد اعتماد ناشی از آشنایی و تداوم خدمات و ارتباط طولانی مدت با تیم سلامت و اطلاع پزشک از وضعیت جسمی و روحی روانی گیرنده خدمت و کم شدن نیاز به گرفتن شرح حال مجدد که باعث ایجاد 《امنیت روانی 》و رضایت افراد می‌شود توسط کارشناس سلامت روان مرکز اشاره شد.

ادامه مطلب

تقدیر از مادر موفق در امر شیردهی در جلسه آموزشی آمادگی برای زایمان مادران باردار

همراستا با پویش ملی ترویج تغذیه با شیر مادر در این جلسه که به‌صورت هفتگی با مربی گری کارشناس مامایی محمدی برگزار میگردد از سفیر سلامت موفق در امر شیردهی توسط کارشناس واحد بهداشت خانواده جباری تقدیر شد. همچنین عبدالحسینی کارشناس آموزش سلامت در این جلسه با اشاره به موضوع چالش سالمندی جمعیت به مادران باردار تاکید نمودند تا به عنوان سفیران سلامت شهرستان ضمن مطالعه کتاب خودمراقبتی در هفته به هفته بارداری با انتقال مفاهیم آموزشی به همسانان در ترویج زایمان طبیعی و برنامه جوانی جمعیت و فرزندآوری و پویش ملی تغذیه باشیر مادر شرکت نمایند.

ادامه مطلب