آرشیو اخبار

شروع به کار دکتر فاطمه نجفی سمنانی جراح و متخصص چشم پزشکی در کلینیک امام رضا(ع)

به اطلاع مراجعین گرامی می رساند دکتر فاطمه نجفی سمنانی جراح و متخصص چشم پزشکی از تاریخ ۱۹ بهمن ماه روزهای سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند. مراجعین محترم می توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۴ (بامداد پنج شنبه) جهت دریافت نوبت تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت نوبت حضوری می توانید روزهای یاد شده بالا با مراجعه به کلینیک از کیوسک نوبت دهی نوبت خود را دریافت نمایید.

ادامه مطلب

شروع به کار دکتر محسن فعله گری جراح و متخصص چشم پزشکی در کلینیک امام رضا(ع)

به اطلاع مراجعین گرامی می رساند دکتر محسن فعله گری جراح و متخصص چشم پزشکی از تاریخ ۱۰ بهمن ماه دوشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۷ در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند. مراجعین محترم می توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۴ (بامداد پنج شنبه) جهت دریافت نوبت تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت نوبت حضوری می توانید روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲ ظهر با مراجعه به کلینیک از کیوسک نوبت دهی نوبت خود را دریافت نمایید.

ادامه مطلب

شروع به کار دکتر پریسا مداحیان متخصص گوش، حلق و بینی در کلینیک امام رضا(ع)

به اطلاع مراجعین گرامی می رساند دکتر پریسا مداحیان متخصص گوش، حلق و بینی از تاریخ ۲ بهمن ماه یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۶:۳۰و چهارشنبه ها ساعت ۰۹:۳۰در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند. مراجعین محترم می توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۴ (بامداد پنج شنبه) جهت دریافت نوبت تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت نوبت حضوری می توانید روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲ ظهر و روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ صبح با مراجعه به کلینیک از کیوسک نوبت دهی نوبت خود را دریافت نمایید.

ادامه مطلب