آرشیو اخبار

راه اندازی مجدد کلینیک چشم پزشکی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کوثر

به گزارش وبدا مرکزی، به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و با پیگیری مدیرعامل کلینیک های ویژه ،کلینیک چشم پزشکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کوثر پس از وقفه ای دو ساله ، با حضور دکتر فرشته فرهادی متخصص چشم پزشکی مجدداً راه اندازی شده است. دکتر فرهادی در روز های دوشنبه و چهارشنبه در شیفت صبح در کلینیک کوثر حضور دارند.مراجعین می توانند با تماس با شماره گویا ۳۳۸۹۰ نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.

ادامه مطلب

کسب رتبه عالی پورتال کلینیک های ویژه در ارزیابی پورتال های زیر مجموعه دانشگاه در نیمسال دوم ۱۴۰۲

به گزارش وبدا مرکزی، این ارزیابی سالیانه دوبار توسط معاونت آمار و فناوری اطلاعات در چهار سطح ضعیف،متوسط، خوب و عالی انجام می شود که پورتال کلینیک های ویژه در ارزیابی نیمسال دوم ۱۴۰۲ در سطح رتبه عالی قرار گرفت.

ادامه مطلب

آمار کلینیک های ویژه دانشگاه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در اردیبهشت ماه، ۲۳۵۶۴ ویزیت و خدمت در کلینیک های ویژه دانشگاه(کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و کوثر ) به مراجعین ارائه شد. - ۲۱۲۸ ویزیت و خدمت در کلینیک چشم پزشکی کلینیک های ویژه دانشگاه(کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و کوثر ) در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مراجعین ارائه شد. - همچنین در اردیبهشت ماه۱۴۰۳، تعداد ۱۸۱۷۶ نوبت غیر حضوری از سامانه های غیر حضوری کلینیک های ویژه( سامانه تلفنی گویا ۳۳۸۹۰ و سامانه اینترنتی Nobat.arakmu.ac.ir) اخذ شده است.

ادامه مطلب