آرشیو اخبار

معرفی دکتر رسول جعفری - متخصص ارولوژی(کلیه و مجاری اداری) + فیلم

دکتر جعفری روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) حضور دارند؛ مراجعین گرامی می توانند از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هر هفته، ضمن تماس با شماره گویا ۳۳۸۹۰ و یا مراجعه به سامانه اینترنتی نوبت دهی به آدرس Nobat.arakmu.ac.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.همچنین به تعداد محدود نوبت حضوری از ساعت ۱۲ ظهر روز حضور پزشک از دستگاه نوبت دهی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) قابل دریافت می باشد.

ادامه مطلب

معرفی دکتر آتبین لطیفی -فوق تخصص خون و آنکولوژی اطفال + فیلم

دکتر لطیفی روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۱ صبح در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) حضور دارند؛ مراجعین گرامی می توانند از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هر هفته، ضمن تماس با شماره گویا ۳۳۸۹۰ و یا مراجعه به سامانه اینترنتی نوبت دهی به آدرس Nobat.arakmu.ac.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.همچنین به تعداد محدود نوبت حضوری از ساعت ۷ صبح روز حضور پزشک از دستگاه نوبت دهی کلینیک تحصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) قابل دریافت می باشد.

ادامه مطلب

معرفی دکتر زهرا شاهمرادی- متخصص اعصاب و روان +فیلم

دکتر شاهمرادی روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) حضور دارند؛ مراجعین گرامی می توانند از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هر هفته، ضمن تماس با شماره گویا ۳۳۸۹۰ و یا مراجعه به سامانه اینترنتی نوبت دهی به آدرس Nobat.arakmu.ac.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.همچنین به تعداد محدود نوبت حضوری از ساعت ۷ صبح روز حضور پزشک از دستگاه نوبت دهی کلینیک تحصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) قابل دریافت می باشد.

ادامه مطلب

معرفی دکتر محمد یگانه شالی متخصص ارتوپدی + فیلم

دکتر یگانه شالی روزهای چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) حضور دارند؛ مراجعین گرامی می توانند از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هر هفته، ضمن تماس با شماره گویا ۳۳۸۹۰ و یا مراجعه به سامانه اینترنتی نوبت دهی به آدرس Nobat.arakmu.ac.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند.همچنین به تعداد محدود نوبت حضوری از ساعت ۷ صبح روز حضور پزشک از دستگاه نوبت دهی کلینیک تحصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) قابل دریافت می باشد.

ادامه مطلب

شروع به کار دکتر جواد نظری فوق تخصص آسم ، آلرژی و ایمونولوژی بالینی در کلینیک امام رضا(ع)

به اطلاع مراجعین گرامی می رساند دکتر جواد نظری فوق تخصص آسم ، آلرژی و ایمونولوژی بالینی از تاریخ ۱۹مهرماه ۱۴۰۲ روزهای شنبه ها عصر از ساعت ۱۵:۳۰ و یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند. مراجعین محترم می توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۴ (بامداد پنج شنبه) جهت دریافت نوبت تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت نوبت حضوری می توانید روزهای حضور پزشک در شیفت صبح از ساعت ۷ و در شیفت عصر از ساعت ۱۲ با مراجعه به کلینیک از کیوسک نوبت دهی نوبت خود را دریافت نمایید

ادامه مطلب