برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از زحمات صمیمانۀ همکار خوبمان سرکارخانم آذردخت بنی‌جمالی

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۸ کد : ۲۱۸۰۰ اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۵۶۳
برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از زحمات صمیمانۀ همکار خوبمان سرکارخانم آذردخت بنی‌جمالی

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات و زحمات صمیمانه و صادقانۀ سرکارخانم «آذردخت بنی‌جمالی» مسئول محترم واحد سیستم‌ها و روش‌ها یک‌شنبه 23 آبان‌ماه 1400 با حضور جمعی از همکاران برگزار شد.

در ابتدا جناب آقای وهب حبیب‌پور مدیر محترم توسعۀ سازمان و تحول اداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وتلاش‌های خستگی‌ناپذیر خانم بنی‌جمالی در حوزۀ فرآیندها و بروزرسانی پورتال‌های "معاونت توسعه مدیریت و منابع" و "مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری" ایشان را از کارمندان نمونه‌ای دانستند که لازم است الگویی برای دیگر همکاران باشد.

خانم بنی‌جمالی نیز با تشکر از آقای حبیب‌پور و سایر همکاران فرمودند:

«سال‌هایی که در دانشگاه بودم سراسر تجربه بود. تجربه‌ای که از طرف مدیران شایسته و همکاران محترمم کسب کردم. با بازنشستگی من وظایفم به همکاران خوب و پرتلاش واحد سیستم‌ها و روش‌ها سپرده می‌شود و امیدوارم بهتر از گذشته مسئولیت‌های محوله را انجام دهند. از خدای متعال برای همۀ پرسنل دانشگاه آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم در موقع بازنشستگی سلامت، سرفراز و شاد باشید.»

بعد از تشویق همکاران، آقای نحوی‌زاده از خانم بنی‌جمالی به خاطر سال‌های خوب همکاری و انتقال تجربیاتشان ابراز تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمودند. همچنین در این مراسم تک تک حاضران در جلسه به ذکر خاطرات خوش از دوران همکاری با خانم بنی‌جمالی پرداخته و برای ایشان در دوران جدید زندگی آرزوی سلامت، خوشبختی و بهروزی کردند.

پس از پذیرایی، اهدای لوح تقدیر آقای دکتر سیدمحمد جمالیان (رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک) و تقدیم گل و هدایای همکاران به ایشان مراسم با ذکر صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاکش پایان پذیرفت.

کلید واژه ها: خانم بنی جمالی بازنشستگی تشکر همکار مراسم بازنشستگی تقدیر و تشکر فرآیندها آقای حبیب‌پور سیستم‌ها و روش‌ها آقای دکتر سیدمحمد جمالیان مهندس نحوی‌زاده


( ۳۳ )

نظر شما :