برگزاری کارگاه بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه‌ها + فیلم

۰۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۶ کد : ۳۶۲۷۸ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۱۶
برگزاری کارگاه بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه‌ها + فیلم

کارگاه دو روزه بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه‌ها به‌صورت کارگروهی با تدریس اساتید به نام مالی و با حضور تمامی مدیران مالی در سطح استان با هدف ارتقای سطح معلومات و به اشتراک‌گذاری تجارب موفق مربیان برگزار شد.

به گزارش وب‌دا مرکزی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: توانمندسازی و آموزش پرسنل از مسائل حائز اهمت است که به آن توجه ویژه‌ای داریم.

دکتر عباس ملاطائفه در خصوص برگزاری این کارگاه بیان کرد: اولین جلسه با همکاری مؤسسه مالی معتمد وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش دانشگاه علوم پزشکی، حوزه تخصصی مالی است.

وی افزود: بحث بودجه مبتنی بر عملکرد مدیریت هزینه‌ها بحثی است که کشور ما بیش از پیش به آن نیاز دارد و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در این زمینه دارد نیازمند امر آموزش در حوزه‌های تخصصی مالی هستند.

وی هدف از برگزاری کارگاه‌ها را تخصصی‌تر کردن آمورزش‌ها و توانمندسازی پرسنل دانشگاه از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوب خواند و ادامه داد: در نظر داریم بعد از ایام تاسوعا و عاشورا با مشارکت حداکثری گروه‌های هدف این دوره‌ها را برگزار کنیم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دکتر عباس ملاطائفه معاون توسعه مدیریت و منابع بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و کاهش هزینه‌ها بودجه‌ریزی آموزش پرسنل مدیران مالی کارگاه مؤسسه مالی معتمد توانمندسازی پرسنل آموزش


( ۱ )

نظر شما :