مصاحبه آزمون استخدامی مورخ ۹۸/۸/۳۰ سازمان سنجش (براساس ۳ برابر ‌ظرفیت مورد نیاز)

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۰ کد : ۷۵۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۶۴۸
مصاحبه آزمون استخدامی مورخ ۹۸/۸/۳۰ سازمان سنجش  (براساس ۳ برابر ‌ظرفیت مورد نیاز)

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و عرض تبریک فرا رسیدن بهار انقلاب اسلامی

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبینی که مدارک استخدامی را تحول این دانشگاه داده اند و واجدشرایط مندرج در آگهی آزمون  MbI )_حداقل 19 و حداکثر30) می رساند:

لازم است داوطلبین  با در دست مدارک مورد نیاز و بر اساس بند 8 قسمت ششم(نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه مندرج در صفحه 9 دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور(ویژه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت متبوع) شخصاً به آدرس اراک – میدان سردشت(بسیج) – جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) – مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص)  – سالن ورزشی شهید اسماعیل هادیان در روز دوشنبه 21/11/ 98 از ساعت 8 صبح تا 15مراجعه نمایند . لازم به ذکر است تاریخ اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و عدم مراجعه در تاریخ اعلامی به منزله انصراف از استخدام تلقی شده و دانشگاه می تواند از سایر افراد جهت ارائه مدارک دعوت نماید.

متذکر می گردد اسامی اولیه اعلام شده به منزله قبولی نهایی در آزمون نمی باشد و اسامی نهایی پس از انجام مصاحبه متعاقباً از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز :

داشتن کارت ملی
شناسنامه
بیمه ورزشی
لباس ورزشی مناسب


مجدداً تاکید می گردد که اسامی اعلام شده به منزله قبولی نهایی در آزمون نمی باشد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی و صحت مدارک برابر با فرم ثبت نامی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.


( ۳۹ )