ارائه مدارک آزمون استخدام پیمانی مورخه۱۴۰۱/۰۷/۲۲ از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور

۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸ کد : ۳۱۳۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۱۶۳
ارائه مدارک آزمون  استخدام پیمانی مورخه۱۴۰۱/۰۷/۲۲ از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور

با عنایت به اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک آزمون مورخه 1401/07/22 از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ضروری است ذینفعان « افرادی که در کارنامه صادره جمله : معرفی جهت بررسی مدارک درج شده است با در دست داشتن مدارک ذیل طی روز های کاری شنبه  1401/10/03 لغایت 1401/10/07 از ساعت 09:00تا ساعت 14:00به ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک مراجعه نمایند .

1- کپی از تمام صفحات شناسنامه داوطلب- همسر و فرزندان

2- کپی کارت ملی دو طرف

3- کپی از آخرین مدرک تحصیلی

 در صورتیکه داوطلبان در رشته های شغلی مشخص شده با مدرک کارشناسی ارشد مندرج در آگهی استخدامی  شرکت نموده اند ( طبق بند چهار  تذکرات و توصیه های کلی واقع در صفحه 14 آگهی استخدامی ( دفترچه راهنما))  می بایست مدرک کارشناسی خود را نیز ارائه نمایند.

4- کپی از کارت وضعیت نظام وظیفه دوسری (مخصوص آقایان)

5- کپی مدارک ایثارگری در صورت دارا بودن شرایط

6- فرم تایید شده محل خدمت مبنی بر خدمت در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، انستیتو پاستور و فوریتهای پزشکی  در راستای وظایف و ماموریتهای محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا از تاریخ 1398/12/01لغایت 1401/06/15 - مخصوص داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه کرونا(دانلود فرم تایید سوابق کرونا)

7- پنج قطعه عکس ۴*۳ جدید

8-گواهینامه رانندگی با آمبولانس(ب 2یا پایه دوم)- داوطلبین رشته های فوریت پزشکی

  تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب 1)در صورت قبولی در آزمون، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب 2یا پایه) دوم را تا پایان یک سال پس از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد. لازم به ذکر است افراد زیر 24سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند،در صورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر اخذ گواهینامه ب 2تا پایان 24سالگی ارائه نمایند و در صورت عدمارائه گواهینامه در زمان مقرر قبولی آنها کان لم یکن خواهد شد.

9- کارنامه آزمون

10- دانلود و تکمیل  استشهاد محلی -مخصوص داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه بومی(دانلود فرم استشهاد محلی)

11-گواهینامه پایان طرح نیروی انسانی/گواهینامه معافیت از طرح نیروی انسانی/گواهینامه اشتغال به طرح نیروی انسانی

12-معرفی نامه سازمان بهزیستی -داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه معلولین

13-گواهی اشتغال بکار از محل خدمت و سابقه بیمه ممهور به مهر سارمان تامین اجتماعی- داوطلبین متقاضی احتساب سنوات قراردادی-شرکتی

14-پوشه و گیره
 

لازم به ذکر است تحویل مدارک در روزهای یاد شده بصورت دستی با ارائه اصل مدارک می باشد

آدرس : اراک - خیابان شهید شیرودی - خیابان علم الهدی ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک، کد پستی: 3819693345 صندوق پستی 646

*تذکرات  بسیار مهم*

* اعلام نتیجه اولیه (صرفاً  بر اساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده. لذا پس از بررسی و تایید مستندات اخذ شده از داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه مربوطه دعوت بعمل خواهد آمد.

 

* لازم به ذکر است لیست اسامی جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی دارای مصاحبه شغلی متعاقباً  از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید.

 

* بدیهی است عدم ارائه مدارک توسط داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

فرم تایید سوابق کرونا

فرم استشهاد محلی


( ۸۸ )